Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

First_day

Studenci prawa- panika przed rozpoczynająca się sesją/ /

Polecane posty

Jestem studentką pierwszego roku prawa ( studiuje zaocznie), 18 grudnia zaczynaja sie egzaminy zerowe u mnie na uczelni, normalnie jestem spanikowana:/ :/ Nie wiem jak się zabrać do nauki na co zwrócic szczególną uwage:/ :/ Boję się:( Strach jest milion razy większy niz przed maturą, a najgorsze jest to, że w ksiązkach prawie wszystko jest ważne. Najgorszy do przełknięcia jest dla mnie materiał z logiki:/ :/ Prawie nic nie kumam, a na zajęciach mamy tylko wykłady, brak natomiast ćwiczeń. Może ma ktoś jakies porzadne materiały ?? jakieś pomoce... Albo prosze chociaz innych o wsparcie psychiczne... jak wy przygotowujecie sie do egzaminów?? I jak sobie radzicie ze stresem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a kto ci kaze
zerówki zdawać , nie możesz poczekac do pierwszego terminu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość studentkaaaaa
Boze laska gdzie tu sesja, przeciez dopiero co zaczął sie rok akademiski :O:O:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no i gdzie się podziała códna
no właśnie , ja jak na razie mam 4 kolowia z chemii ekologii matematyki i ang a sesja ło ile jeszcze czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chciała się pochwalić że
prawo studiuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no i gdzie się podziała códna
ale zaocznie...a jak można studiować zaocznie prawo???hmmmm jak dla mnie to tylko po dziennych dostanie się pracę w tym dziale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale jak już dostanie dyplom
to nigdzie nie jest napisane, że to były studia zaoczne....