Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ratujcie

niezapłacone raty za kurs - co mi grozi???

Polecane posty

Gość ratujcie

Cześć! Z góry przepraszam wszystkich, że zawracam głowę takimi sprawami... Zapisałam się we wrześniu na kurs angielskiego i miałam płacić za niego w ratach - w sumie 4 raty. Zapłaciłam 2 pierwsze raty, a od jakiegoś czasu mam problemy z kasa (jestem jeszcze biedną studentką, w dodatku na pomoc rodziców nie bardzo moge liczyć). Zalegam z kolejnymi ratami (ostateczny termin płatnosci był do 20.01.2006r. Nie wiem kiedy i czy w ogóle będę w stanie zapłacić te raty - zresztą właśnie m. in. dlatego rezygnuję już z kursu - po prostu mnie nie stać. Co mogą mi zrobić, jeśli nie zapłacę (nie podpisywałam żadnych zobowiązań, mają mój nr tel. i adres zamieszkania). Czy będą mnie ścigać sądownie? Czy grożą mi prawne konsekwencje, komornik??? Jak długo mogę przeciągnąć tą spłatę? Proszę, powiedzcie jak to wygląda od strony administracyjno-prawnej. Cały czas kombinuję, gdzie pożyczyć lub dorobić kasę, ale to w sumie ok. 800 zł, więc nie tak łatwo...

Gość tu jest wielu okulistów
skreślą cię z kursu i tyle. Idź do organizatora i pogadaj. Może będzie wyrozumiały i przedłuży ci termin wpłaty. Jeśli nie - mogę ci pożyczyć, choć niechętnie.

Gość ratujcie
Dzięki za szybką reakcję. Ale czy po prostu skreślą mnie z kursu - podaruja zaległe raty??? Przeciez to dla nich strata... Jesteś pewna/pewien, że nie przyślą mi np. komornika - mają adres... Przecież gdyby tak było, to ludzie specjalnie zapisywaliby się na kurs a potem nie płacili... Trochę boję się rozmawiać z dyrektorką, bo byłam kiedyś przez przypadek świadkiem podobnej rozmowy i był wtedy bardzo nie miły. Więc może lepiej poczekać i albo zjawić się np. za 2 mies. z zaległą kasą albo liczyć na to, że się upiecze?

Gość kursantka