Crazy Karaluch 0 Napisano Luty 7, 2006 Dopiero zaczynam brać tabletki i jestem totalnym laikiem w tych kwestiach, ale się dokształcam:D Jednak mam jedno pytanko, o ktorej godzinie najlepiej barc tabletki? Dzieki wielkie za jakąkolwiek odpowiedź:) Buzka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czajka 1 Napisano Luty 7, 2006 Wszystko jedno o której będziesz brać, byle stale o tej samej porze ( niekoniecnie godzinie). A z doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepiej brać wieczorem, np o 21, czy 22, chociażby dlatego, że jeśli zdarzy Ci się zapomnieć wziąć wieczorem, to masz jeszcze czas na to rano, do tej 9, czy 10 na wzięcie, a ponadto wieczorem, łatwiej o tym pamiętać, bo już dzień minął i nic nas tak nie absorbuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość oneczkaaaa Napisano Luty 8, 2006 ostatnio czynatalam w jaiejs gazetce ze najlepij rano wszyskie hormonalne leki.. ale ja biore o 21:P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Luty 8, 2006 Myślę, że to bez znaczenie, i na pewno nie decyduje o skuteczności tabletek Biorę tabletki o 22, ponieważ ta pora jest dla mnie najwygodniejsza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość a powiedzcie mi...... Napisano Luty 8, 2006 mam 2 opakowania tabletek. Z pierwszego została mi 1 tabletka ale zgubiłam opakowanie :( czy mogę wziąć tą samą tabletkę (ostatnią) z 2-giego opakowania? czy to będzie skuteczne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość a powiedzcie mi...... Napisano Luty 8, 2006 ?????????? powie mi ktoś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość JAK MOŻNA ZGUBIĆ OPAKOWANIE Napisano Luty 8, 2006 Z JEDNĄ TABLETKĄ?????? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość a powiedzcie mi...... Napisano Luty 8, 2006 heh nie wiem ale można :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach