Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość slodziutka..........

samotna i smutna

Polecane posty

Nie wiem dlaczego tak sie dzieje...mam mnustwo znajomych,jestem bardzo lubiana,faceci uważają ze jestem bardzo ladna:wysoka,szczupla,opalona brunetka,mam dobre serduszko,potrafię sie z wszystkimi dogadać,jestem studentką.otaczają mnie zyczliwi ludzie,wiem ze podobam sie facetom,widze te spojrzenia na ulicy,jestem bardzo wesola dziewczyna,ale powoli moja radosc przeradza sie w smutek...dlaczego jestem sama?co jest e mna nie tak?czuje sie bardzo samotna.wszystkie moje kumpele sa szczesliwe,maja juz partnerow,nawet sa zaręczone.a ja?ja caly czas sama...czy to sie kiedys zmieni?co jest ze mna nie ta???

Gość jak przestaniesz byc zadufana
w sobie powodzenia

nie jestem zadufana w sobie,wrecz przeciwnie...to moze jest wina tego ze mam bardzo mala wiare w siebie,mam mnustwo kompleksow!!!nigdy nie powiedzialam o sobie ze jestem piekna czy cos,to opinie facetow!!!jestem skromna dziewczyna,nie szukam przygod,chcialabym miec kogos kto bedzie przy mnie w trudnych chwilach,kogos z kim bede mogla dzielic swoje smutki i radosci!!!

jestm mi strasznie zle,czuje sie nieatrakcyjna mimo tego ze ciagle mi ktos powtarza jaka jestem sliczna.ta samotnosc mnie wykancza.pewnie malo kto mnie zrozumie,ale to naprawde koszmar nie miec kogos z kim moglabys podzielic sie tym co cie boli,tym co ci sie przytrafilo,tym co czujesz.nie chce byc z kims od tak zeby tylko nie byc sama.chcialabym kochac i byc kohana,chcialabym aby ktos dosrtrzegl we mnie to co mam w srodku,zobaczyl moje dobre serduszko,pokochal mnie i moja dusze a nie moja buzie!!!!

to przeczytaj swoje slowa i swoj nick jestes zadufana