Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nitttka

JAK TO NAPRAWDE JEST Z TYM...???

Polecane posty

Gość nitttka

Witam:) Leżąc sobie wczoraj w wannie naszły mnie mysli jak to jest z tym pierwszym razem...:) Jestem studentka...mam wspanialego chłopaka...jestesmy juz razem ponad 2 lata...ale nadal czekamy...do slubu Wiec jestem dziewica(niczego sie nie wstydze z tego powodu, a wrecz przeciwnie):D I tak leżac sobie w tej wannie myslałam, jak to zmiesci sie taki gruby członek(no bo w zwodzie, to on jest na serio gruby)Przeziez to musi cholernuie bolec, jak bedzie przebikjac mi błone...az sie boje myslec o tym...ledwo sie tam moj jeden paluszek miesci a tu taki gruby penis ma sie zmiescic???

Gość aaaaaaaa...
zupełna czystość czy petting..??

Gość nitttka
A co to za roznica:D Napisz jak rozumiesz słow petting to napisze:)

Gość aaaaaaaa...
wiesz dla mnie to duża..przez petting poznajesz ciało człowieka, uczysz się jak sprawić mu przyjemnośc.. petting to pieszczoty... całowanie i pieszczenie calego ciała bez stosunku..nie wiem jak ci to dokładniej wytłumaczyc.. a zmieścić to się zmieści;)ja jestem z moim miskiem 1,5 roku.. nie współżyjemy... ale uprawiamy peeting;)jest bardzo przyjemny;)

Gość nitttka
nie dotykamy sie tam raczej:)

Gość aaaaaaaa...
ja bym raczej nie wytrzymajła.. mój misio takżę.. ciągnie nas do siebie;)a ślub za ile? my planujemy za 3 latka..;)

Gość rany zupełna czystość
??? gdzieś ty sięuchowała?? PO CO??? A jak po ślubie okaże sięże nie jesteście dopasi\owani sexualnie??---> to sięzdarza często!!!

Gość nitttka
my za 2:) Ale powiedz mi na to moje pytanie/

Gość aaaaaaaa...
gdy się podniecasz mięśnie pochwy się rozszerzają, wydziela się śluz i łatwym sposobem wejdzie;)

Gość nitttka
ale moja dziurka jest strasznie waskaa czlonek nie!!

Gość aaaaaaaa...