Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Megiiiii

PRACA SEZONOWA... CZY KTOS POMOZE?

Polecane posty

Gość Megiiiii

witam wszystkich... chcialabym prosic wszystkich ktorzy wiedza cos na temat pracy sezonowej o chocby niewielka pomoc... jestem studentka i szukam pracy np w niemczech przy zbiorze owocow... niestety nie mam pojecia jak sie za to zabrac... szukam w internecie ale jakos nie bardzo mi to wychodzi... :/... nie wiem jak szukac pracy i jak osob ktore sie wybieraja do takich prac... zawsze z kims jest milej i razniej :) czy ktos moglby mi pomoc... dac jakis adres gdzie mozna znalezc takie prace lub podac miejsce gdzie mozna sie czegos blizej na ten temat dowiedziec... czas ucieka a ja stoje w miejscu... :/ chcialabym pojechac na caly lipiec i sierpien... jeszcze raz bardzo prosze o jakies informacje...napiszcie prosze jak wy sobie radziliscie w pracy sezonowej... PROSZĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość confused
poszukaj na google summer job czy sommer arbeit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eriksa
Szukasz pracy w domu? Chcesz skutecznie zarabiać? Chciałabym zaoferować Ci pracę, dzięki której będziesz zarabiać średnio 2000zł tygodniowo za pomocą Internetu, spędzając w nim zaledwie 1-2 godzinny dziennie. Zarobki mogą być oczywiście wyższe, a wszystko zależy tylko od Ciebie. Jeśli jesteś zainteresowany(a) propozycją wyślij (nawet pustego) e-maila na adres: eriksa@o2.pl a natychmiast prześlę Ci szczegółową ofertę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominika23
Megiiiii ja też szukam pracy przy zbiorach na wakacje a czy myślisz tylko o niemczech ? może byśmy się razem dogadały.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość megiiiii