Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sibell

natrętni telemarketerzy

Polecane posty

ostatnio do mojego biura dzwoni, mailuje i konecznie pragnie sie spotkac z szefostwem telemarketer, podziękowalismy mu uprzejmie ale chyba tego nie zrozumiał i dalej swoje, ani go prosbą ani grozbą, co wy robicie w takich sytuacjach???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesli nie rozumie grzecznie
to trzeba troche niegrzecznie:P powiedz ze nie masz czasu i odluz sluchawke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taki jeden X
Nekanie jest karalne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powiedz wyraźnie, jak zadzwoni, że nie zyczysz sobie więcej takich telefonów, a jak nie przestanie wydzwaniać, złozysz na niego skargę. Tylko zanim to powiesz, poproś, aby sie przedstawił. A tak na marginesie - często dzwoni czy mailuje? Bo jak 1-2 razy w miesiącu, to chyba można to przezyć i olać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ulijajko
musisz zrozumiec ze telemarketer musi to robic-bo taka jest jego praca-wystarczy ze grzecznie mu odmowisz i powiesz ze niestety ale nie zyczysz sobie dzwonienia czy maili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×