Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hrum hrum

czy kazdy moze podpisac umowe w mixPlusie?

Polecane posty

Gość hrum hrum

To znaczy, czy moge byc studentką bez dochodów na przykład? Czy telefon musi być na moją mamę tak jak to było w poprzednim mixie który miałam w Orange? Bęe bardzo wdzięczna za odpowiedź! pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaasjaa
Ja ma telefon w mixplusie od ponad roku...umowe może podpisać osoba pracująca, trzeba pokazać zaświadczenie z zakładu pracy. Też jestem studentką, kiedy zawierałam umowę Pan poinformował mnie, że mogę sama podpisać umowę, a nie moja mama, wystarczy jedynie zaświadczenei o zameldowaniu z Urzędu Miasta. Załatwiłąm sobie to zaswiadczenie, jest ono płatne, poszłam do salonu, odczekałam swoje i po godzinie czekania pan powiedział, że jednak nie mogę zawrzeć tej umowy:/ Ponoc wiele młodych osób tylko z takim zaświadczeniem nie doładowywało konta w terminie i sieć dużo an tym traciła i teraz już umowe może zawrzeć tylko osoba pracująca z zaświadczeniem o zarobkach...Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cosheria
mam telefon w mixie niecaly miesiąc ,rowniez jestem studentką ,przedstawilam dowod osobisty ,legitymację studencką oraz kartę bankomatową ,zamiast karty mozesz przedstawić zaświadczenie z uczelni .To wszystko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cosheria
mam telefon w mixie niecaly miesiąc ,rowniez jestem studentką ,przedstawilam dowod osobisty ,legitymację studencką oraz kartę bankomatową ,(nie obchodzi ich stan konta)zamiast karty mozesz przedstawić zaświadczenie z uczelni .To wszystko :) ,zaświadczenie o dochodach jest zbędne w takim przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość plusik