Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przeprowadzam

jakie sa zarobki w Niemczech

Polecane posty

Gość przeprowadzam

28.09] 14:10 alibaba b Jestem studentką i chciałabym w przyszłym roku wyjechać na 3 miesiace do pracy do Niemiec. Mam pierwszy certyfikat wiec dogadac sie potrafie. Jeszcze nie wiem, czy to ma byc kelnerowanie, czy opieka ,czy sprzatanie. Chcialam sie tylko dowiedziec ile moge w ten sposób zarobic miesiecznie??

Gość *werka*
opieka nad starymi ludzmi 24h jest najlepiej platna . kelnerowanie nie tak bardzo bo niemcy prawie nie daja napiwkow.

Gość alibaba b
a ciezko jest dostac taka prace jak opieka nad starszymi ludźmi?? tylko to równiez trzeba i gotowac i prac prawda?? I jaka płatnosc??

Gość *werka*
chyba nie za ciezko, bo wciaz w gazetach widze ogloszenia ze szukaja do jakiejs babci albo dziadka.

Gość alibaba b
ktos jeszcze sie wypowie??

Gość alibaba b
kto mi ,,przeprowadził,, topic

Gość JML
znajoma dostaje 5 € na godzine, opiekuje sie niepelnosprawna pania.Wychodzi z nia na spacery i na zakupy.

Za opieke nad starszymi osobami placa w granicach od 800 - 1200 €uro w knajpach w zaleznosci jaki to lokal 500-800 + napiwki (z tym tez jest roznie)

Gość wandzia barmanka
uwazaj na prace u cyganow, narobisz sie przez caly miesiac za 200euro albo wcale ci nie zaplaca. Znam wiele takich przypadkow.

Gość krasnalek
a gdzie bedziesz mieszkac? mozesz z nami krasnalami

Gość kleo7