Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

przeniesienie

moj tata mial operacje i...

Polecane posty

[04.10] 21:16 scared very much wiec, wczoraj mial operacje na usuniecie kamieni i lekarze ich nie znalezli, za 2 dni bede znowu ich \"szukac\" , czy ktos mial podobnie?? jak to mozliwe, ze kamien nagle zniknal, dodam, ze byl duzy martwie sie [04.10] 21:19 scared very much oopps, nie \'bede\', a beda [04.10] 21:24 scared very much nikt nie spotkal sie z taka sytuacja???? [04.10] 21:26 może nie są w woreczku ale gdzieś w przewodach? kurde, nie znam się. na Twoim miejscu koniecznie poszłabym do innego lekarza (prywatnie) i skonsultowała się w tej sprawie. [04.10] 21:29 scared very much no wlasnie, w zasadzie to chyba byl jeden duzy kamien gdzies w moczowodzie chyba, i mial byc wpychany do nerki i z niej wybierany, na \"stole\" ku duzemu zaskoczeniu lekarza, okazalo sie, ze tam nic nie ma :S dodam, ze tata jest w nawet dobrym szpitalu (przynajmniej tak nam sie wydaje ), poleconym przez znajomego [04.10] 21:30 puszysta zajebista Może się przesunęły, kamienie często tak mają ze \"wędrują\" daltego są te wszystkie ataki bólowe. Mógł się też rozkruszyć czy trochę rozbić, może jakimiś lekami czy dietą. nie amrtw się \"scared very much\", znajdą te kamienie, Myślę tez że może źle ocenili miejsce gdzie się znajduej kamień/ kolejna operacja się uda, nie martw się! Życze Zdrówka Twojemu tacie a Tobie troszkę lepszego humorku, znajdą ten kamień, usuną i będzie wszystko OK. napisz po drugiej operacji. Przecież to chirurdzy, a więc ludzie którzy zazwyczaj ratują życie, sytuacja z tym kamieniem musiałą być nietypowa. napisz jak będziesz coś wiedziała i trzymaj się cieplutko!!! Z i e l o o o n o o m i ! [04.10] 21:33 scared very much puszysta, dzieki za slowa otuchy, na pewno sie odezwe mam nadzieje, ze go, lub je znajda; w ogole myslalam,