Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

frida10

tupperware

Polecane posty

Gość gość
Mitingi,powinny być jak były.TM Dyrektorzy tak samo powiinni pracować jak dystrybutorzy.Też powinni kontaktować się z konsultantami,menadżerkami,pytać jak idzie,co zrobili,nagradzać za sukcesy. Nie robią tego,nie ma licytacji,nie nagradzają za osiągnięcie,nie ma prezentacji nowych produktów,a nawet starych produktów.Konsultantki są zniesmaczone.na kwiatek kupić za 5 zł itp.Jak się nie zrobi miło,padniemy-WARSZAWA napewno.:( Nie nagradzają ,nie mają czym.A menadżerki czym nagradzają-swoimi produktami.Można zrobić jakąś zabawę,można losowanie,moż Nie wiem,dlaczego nie pracują tak jak pracowali.??????? S.O.S Pani dyr.MARIANNA powinna pani coś zrobić ,żeby się obudzili i DZIAŁALI. Dystrybutorzy- olewają nasze wskazówki.Nie interesują się nami.:((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dystrybucja też musi mieć prezenty produkty tak? Ale jak nie dostaną to czym mają nagradzać .Dajcie im spokój a Warszawa to jedno kombinactwo chcą niesmaczyć ludzi to zrobią .Ja otwarcie mówie nowym żeby później nie było zdziwienia że coś nie dostali firma to kretacze zawsze wyjdąna ludziach dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ktoś nie rozumie, że dystrybutorów już nie ma. Nie mają magazynów, nie mają towaru to czym mają nagradzać. Mają podpisaną umowę taką jak team leaderzy . Muszą za własne pieniądze kupić ulotki, wzory produktów (nie tanie), gadżety. Wszystko teraz sami finansują, a pieniędzy mają dużo mniej. Firma ogranicza wszystko. Patrzcie na ceny części zamiennych. Ostrze do obieraczki 25 zł. , pokrywa do rozdrabniacza 130. To horror nie ceny. Jeżeli dystrybutor płaci za salę 5000 zł. to skąd na to brać. To, że Kraków i Rzeszów nie podpisały z nimi nowej umowy o czymś świadczy. Zostaną tylko duże regiony. A my, przynajmniej u nas tak było, cały czas mieliśmy wsparcie dystrybutorów, nagradzali, pomagali przy organizacji stoisk, wspierali produktami, gadżetami, a co najważniejsze dobrym słowem, motywowali do pracy. Maj - akcje rekrutacyjne, ale z czym wyjść na taką akcję , jak teraz nawet ulotka kosztuje 30gr. Trzeba szukać innego dodatkowego zajęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pazerność wśród starych liderek i menedżerek została ....kombinatorstwo mają w krwi i wszystko zrobią aby tylko mieć nie dać.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pani od ściereczek wielofunkcyjnych,jak można się z Panią w tej sprawie skontaktować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Proszę o maila na roman151211@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dyrektorz powinni nagradzac tym co mają. Dostają też wzory. A Manadźer . ZAWSZE nagradza swoimi produktami. Moźna-moźna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dostaja ale nie za darmo jak już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Za wzory trzeba płacić. Trzeba zapłacić za salę. Czyli co mają dokładać do interesu. Po za tym nie mają 10 osób, tylko tysiące. Zniszczyli ich pracę, a teraz mają im ułatwiać życie. Niech góra myśli co zrobić, żeby ludzie zamawiali, bo na razie jest kiepsko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Teraz przez nowy system pani Dyrektor jest bardzo oszczedna, żeby nie powiedzieć chytra. Szuka tak oszczednosci ze nawet system nie działa po 5tygodniach, oferta jest kolorowa ale czy te produkty sa sprzedawalne? Rekrutacji może by było wiecej gdyby prezentami były garnki. Zal mi tych którzy wierzyli i "oddail" się Tupperwre, bo dzisiaj sa mało wazni....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gora nie myśli o nas ludziach dla nich tylko ważne sa procenty, zwyzki i cyferki. A to my robimy najgorsza robote umawiamy party, dziwgamy te torby, tłumaczmy nowy system reklamacji i już tracimy klientów.Nowoczesny tupperware już jest drugi miesiąc a kupic formularzy zamowien nie można, wiec pytam się jaka ma być ta gwarancja dla klienta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
cccccccccccccccccccccccccccc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Właśnie wychodzi jak to jest z prezentami. Pani pisała, że nie trzeba myśleć, a tu okazuje się konkurs na nożyce. Warunek zrobienie party w tyg.14-15 i 19-20 i ma się nożyce, Niestety nie, bo jeszcze musi się zrobić zamówienie w tyg. 21-24, bo jak nie przepadają. A gdyby to było w dystrybucji wszyscy by dostali. Firma po prostu nas oszukuje a nie mamy do kogo się zwrócić. Oby tak dalej to nikt nie będzie zamawiał, bo po co pracować jak prezenty przepadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam.:) Miłego dnia.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy prezent za rekrutację tez wam automatyczne w systemie" wskakuje"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie kwiecień i połowa maja ,to zastój totalny .:( A jak u was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Macie zamówienia w maju?? Co sądzicie o prezentach?? Niby dużo, ale przy zamówieniu 550 trzeba dopłacić 50zl za "prezenty"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jedym słowem poszło się rypać wszystko moje ulubione mittingi prowadzone przez Ele były najpiekniesze a teraz tego nie ma :( Marianna wcaraj do Czech!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie musisz znać konsultanta, zaloguj się klikając w opcje „nie znam konsultanta”9 tylko nie ma takiej opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Totalna porażka systemu,nie ma do kogo sie zgloscic i nikt nic nie wie,coraz drożej ,a prezenty dla gospodyn to juz wogóle porażka ale co tą pania DYREKTOR MARIANNE obchodzi,kto ją wogóle zaprosił do nas, to my juz nie mamy fajnych dyrektorów co by to dziadostwo czeskie zastapiło!!! niech jedzie do siebie i robi tam rewolucje!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zgadzam się niech jedzie do Czech Marianna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To co teraz się dzieje to swiadczy tylko o tym ze mamy bliżej końca. Za Tg plac, paczka oplata, ulotki, a gadżety to chyba dla konsutantek które maja 10.000tys obrotu ale takich to już chyba nie ma. Wyjatkowy system dla Polski to wielki koniec,przykre ale prawdziwe. Trzeba pozbierać zabawki i zmienić plac zabaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czytam i widze ze wiekszosc bardzo zniechecona do pracy w tupperware . Nowy nie funkcjonujący system wszystko rozwala. nie ma czy zachecic kliena na party ,strasznie drogo!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przede wszystkim tg beznadziejne. Która osoba, w dzisiejszych czasach, gdzie tak trudno umówić party zechce je zorganizować za dwie maleńkie miseczki. Każda myśli realnie, nie może liczyć na nie wiadomo jaki obrót na party - 550 jest w zasięgu większości. A konsultant - ile on zarobi. Przy takim obrocie odliczając produkty, paliwo , gadżety i tg zostają grosze. Dziś nikt nie pracuje za darmo Pani Marianno. A cały ten Wasz system, który ciągle nie działa zniechęca każdego. W tym "Nowym Tupperware"(ha..ha..ha>>) to tylko dostawa do domu jest ok. Ale już lepiej było nosić i odbierać, bo przynajmniej zarabiałyśmy, a teraz wszystko zniszczone. Na konsultanta spadło wszystko, nawet reklamacje, a na to wszystko trzeba mieć czas. A ja chcę zauważyć, że w tej firmie to większość takich, którzy chcą sobie dorobić. Odejdą do innych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, dziś poniedziałek. Zwykle włączałam komputer i sprawdzałam jak pracowała moja grupa. Wysyłałam sms lub maila z podziękowaniem dla tych którym się udało, zachęcałam pozostałych. Dziś to odeszło do lamusa. Nie wiem nic. System do bani. A konsultantki odchodzą, nie chcą się logować do niego. Jak na spotkaniu grupy, zobaczyły ile muszą płacić za tg i gadżety rezygnują. To było wsparcie ich sprzedaży. A teraz jak mają 8 osób na party to za same gadżety muszą zapłacić 20zł + tg 10 zł i co im zostaje. Niestety czasy są takie, że jak nie dasz to nie masz. A jak jeszcze słyszą, że same mają wysyłać reklamacje i ponosić koszty, bo przecież nie wiadomo, czy reklamacja zostanie uznana, to mówią dziękuję. Nawet ventoptima nie zachęci ich do logowania. I z mojej mocnej grupy zostają szczątki. A wiecie ile lat tę grupę budowałam - 10, robiłam spotkania (czasami w restauracji), nagradzałam(teraz nie mam czym). Szkoda mi tych dziewczyn, starały się i coś dorabiały. Produkt jest fajny, ale zarządzanie firmą w Polsce do niczego. Pozdrawiam wytrwałych, bo wiem, że wiele z nas jest wytrwałych i nadal będzie pracować. Szkoda mi moich wspaniałych dystrybutorów, którzy chyba najbardziej są pokrzywdzeni w tym nowym systemie. Szkoda mi atmosfery na mitingach, na spotkaniach grupy. Żal, żal, żal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Prezenty symboliczne i drogie, kogo chcą nabrać?? Torba na zakupy, za którą dopłacić trzeba 20 zl?, Szkoda, tak po kilku latach z żalem robić podsumowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Doszło cos dziś w ofercie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Drogo i z firmą ciężki kontakt.Jeżeli są braki w paczce lub Tg.nie zapisało się takie jak potrzeba,to nie można od nich wysępić.Na maile nie odpowiadają tygodniami,albo wogóle.:( System kiepski,tamten był ok.Jak pani wyżej pisze nie można śledzić wyników grupy,planować,kontrolować obroty,konkursy. System do bani.:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zobaczycie, że bardzo niedługo pojawi się sklep internetowy tupperware, gdzie kientki będą mogły zamawiać sobie wszystko z dostawą do domu. Z punktu widzenia tej dyrekcji - to oszczędność. Po co płacić konsultantce, skoro można prosto do klienta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Marnizma, w ofercie cenowo ok jest tyłka mega trójka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×