Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pann8897

jesli ktos umie J. Hiszpanski prosze o przetlumaczenie krotkiego wypracowania.

Polecane posty

Gość pann8897

Desde el lunes hasta el viernes me levanto a las 6:40 [siete menos veinte].Esperando mientras que mi hermana abandone el cuarto del bańo, yo preparo el desayuno. Despues de vestirme y ducharme, desayuno que prepare antes. Luego salgo de casa y voy a una estación de tranvia. Ya que la viaje dura no mas que 25 [veinticinco] minutos, siempre me queda un poco tiempo para invitar una tienda. Las clases empiezan a las ocho y terminan a las 14:20 [dos y veinte], a menudo a la 15:25 [trienta y veinticinco]. Despues de llegar a casa hago todos mis deberes y estudio un poco. Cuando termino todo veo la tele y ceno. Durante la semana me acuesto antes de la medianoche para que sea capaz levantarme temprano el siguiente dia. Los fines de semana me levanto mas tarde, con frecuencia a las diez. Naturalmente desayuno, me bańo y me visto. Despues del mediodia voy con mi hermana de compras y luego por la tarde nos reunimos en el centro con nuestros amigos. Vamos juntos a una discoteca a bailar o a un cine. Vuelvo a casa antes de la una de la noche [1:00], pero trato de llegar antes para que mis padres no se pongan preocupados por mi. dziekuje z gory:)

Gość pann8897
bardzo prosze kogos o pomoc

Od poniedzialku do piatku wstaje o 6:40 (za dwadziescia siodma). Podczas czekania az moja siostra zwolni lazienke, przygotowuje sniadanie. Po wzieciu prysznica i ubraniu sie, jem to, co przygotowalam wczesniej. Potem wychodze z domu i ide na przystanek tramwajowy. I ze podroz nie trwa ponad 25 minut, zawsze zostaje mi troche czasu na wstapienie do sklepu. Lekcje zaczynaja sie o 8 y koncza o 14:20 (druga dwadziescia), czesto o 15:25 (trzeciej dwadziescia piec). Po przyjsciu do domu odrabiam prace domowa i troche sie ucze. Kiedy skoncze ogladam televizje i jem kolacje. W tygodniu ide spac przed polnoca, zebym mogla wstac wczesnie rano nastepnego dnia. W weekendy wstaje pozniej, przewaznie o 10. Oczywiscie jem sniadanie, kapie sie i ubieram. Po poludniu ide z siostra na zakupy, a potem po poludniu/wieczorem spotykamy sie w centrum z naszymi przyjaciolmi. Razem idziemy na dyskoteke potanczyc, albo do kina. Wracam do domu przed pierwsza w nocy, ale staram sie wrocic wzcesniej, zeby moi rodzice sie nie martwili.

Znalazlam dwa bledy: \"desayuno que prepare antes\" - powinno byc \"desayuno lo que prepare antes\" \"la 15:25 [trienta y veinticinco]\" - powinno byc \"a las 15:25 [tres y veinticinco]\"

Gość pann8897
ogromnie dziekuje:)))

Gość uroda1982
wstawic przeciwne przymiotniki mi casa no es moderna es............ el cuarto de bano no es grande es...... la calle no es ruidos es.......... la cocina no es bonita es.......... uzupełnic Por favor,......una farmacia por aqui cerca? si, en esta misma calle...... todo recto hasta el final y ahi esta ?............... conmigo al cince por la tarde? vale a que hora..........? (quedar) z gory dziekuje za pomoc