Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
ina29

Fizyka, analiza doświadczeń.Proszę o pomoc! ŁAtwe!ale nie dla mnie

Polecane posty

Mam takie zadanie, zeby odpowiedziec na jakies pytania, albo wnioski wysnuc z doswiadczen, ktore sa na stronie internetowej podreczkia. A wiec jak ktos jest dobry to prosze wejsc na Bardzo mi zależy, przyda sie nawet część zadani. jakiegolwiek odpowiedzi proszę wysłać mi na miial 19xyz@interia.pl Z góry dziękuje za pomoc http://www.zamkor.pl/programy%20fizyka%20liceu m/start.htm i polecenia do programu 06: 1. Sprawdź czy przewodnik z prądem, umieszczony w polu magnetycznym magnesu podkowiastego odchyla się zgodnie z regułą, którą zwykle stosujesz w takim przypadku. 2. Zbadaj, jak zmieni się zwrot siły elektrodynamicznej, gdy ulegnie zmianie : - tylko kierunke prądu - tylko zwrot linii pola manetycznego, zarówno kierunke prądu, jak i zwrot linii pola mag. I drugie polecenia do PROGRAMU 07: 1. pONIŻEJ wymieniono dwa zjawiska fiz, które możesz zaobserwować w tym programie : -prąd elektryczny w ramce, obrót ramki Które z tych zjawisk jes w tym przypadku przyczyną, a które skutkiem? 2. Odpowiedz na pytania: - W jakim położeniu ramki ( w stosunku do linii pola magnet.)musi się zmienić kierunke prądu w ramce? -Dlaczego to jest konieczne? 3. Wyjaśnij dlaczego -na przedstawionym w programie moedlu silnika w każdym położeniu obracającej się ramki siły elektrodynamiczne, działające na jej poziomie boki mają jednakowe wartości (oczywiście z wyjątkiem położenia, w którym siły te nie działają) -ramka nie zatrzymuje się w położeniu, w którym na jej boki nie działają siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×