Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wielka stopa

Mam 168 wzrostu i rozmiar buta 40

Polecane posty

Gość Wielka stopa

Mam wielkie stopy:(

Gość a czarne są
?

mam to samo i się nie martwię :D ciesz się ze nie masz 43 :) moja kolezanka ma 170 i rozmiar 43. makabraaaaaaaaaa :) mi tam pasuje, rozmiaru sobie wybrac nie moglam :D

Gość kaszka z mlisiem
ja mam 166 i rozmiar 39, czasem 40 i myślę, że to normalne. może jak urodzisz dziecko, to Ci się zmniejszą :-D

Gość Wielka stopa
ha, ha:D Jak dla mnie za wcześnie na dziecko:) Mam 22 lata i jeszcze studiuję:)

Gość kaszka z mlisiem
wybieraj - mniejsza stópka czy studia? ;-)

a ja mam 170cm i 41:( i nienawidze moich stop! to oktopne! jak dziewczyna moze miec 41:( wstydze sie moich stóp..

Gość Wielka stopa
Kaszka z mlisiem, muszę przyznać, że dzięki Tobie uśmiechnęłam się:D Zawsze masz taki pozytywny wpływ na nastroje innych?

Gość ja mam identycznie
to znaczy mam 168 i 40:D i nigdy mi to specjalnie nie przeszkadzalo (mialam juz rozmiar 40 jak mialam 8 lat a wtedy bylam naprawde niewysoka):):):) Tata mi zawsze powtarzal, ze na wietrze sie chociaz nie przewroce:P Obecnie smieje sie czesto ze swoich stop - uwazam,ze to najsmieszniejsza i najbrzydsza czesc mojego ciala:) ale nie jest to moj kompleks numer jeden - raczej powod do zartow:P

Gość kaszka z mlisiem
niestety nie zawsze :-( ale fajnie, że mi się teraz udało :-)

Gość Wielka stopa
:D

Ja mam 165 i rozmiar 36 lub 37 zależy bo róznie buty robią ale musi być wkladka 25,5. Ciesz sie że masz takie stopki bo na mnie cieżko kupić buty. Jak mi sie jakieś spodobają to zazwyczaj nie ma tego rozmiaru co chcę tylko same jakieś ogromne. Właśnie ostatnio tak miałam chodziłam przez 5 godzin żeby znaleźć jakieś fajne i dobre na moją ogromną stopę butki. Pozdrawiam.

Gość tez 168