Skocz do zawarto艣ci
Szukaj w
  • Wi臋cej opcji...
Znajd藕 wyniki, kt贸re zawieraj膮...
Szukaj wynik贸w w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie mo偶na dodawa膰 nowych odpowiedzi.

Go艣膰 ale jajca

Ale jajca

Polecane posty

Go艣膰 ale jajca

Biuro obs艂ugi klienta: 1. "ja dosta艂em tego sms'a, ale jak poszed艂em na poczt臋, to pani w okienku powiedzia艂a, 偶e nie ma dla mnie 偶adnych wiadomo艣ci". 2. "ile p艂ac臋 za po艂膮czenie z bezp艂atnym numerem?". 3. "jaki jest nie-warszawski numer do salonu na Z艂otej?". 4. "ja dosta艂em ten telefon i on jest nierdzewny, ale teraz zacz膮艂 mi si臋 rozchodzi膰". 5. "prosz臋 pana, jak do mnie kto艣 dzwoni to mi krzy偶yk znad telewizora spada". 6. "ja wys艂a艂em sms'em pro艣b臋 o wyja艣nienie pytania i nikt mi jeszcze nie odpowiedzia艂" - dotyczy艂o quizu omnibus. 7. "ja chcia艂em zrezygnowa膰 z tej opcji wysy艂ania do mnie ponagle艅 do zap艂aty". 8. "czy jak mi si臋 sko艅czy wa偶no艣膰 karty tak-tak, to czy ona jeszcze b臋dzie wa偶na?". 9. "numer telefonu? ju偶 nie pami臋tam, mam go od 3 dni". 10. po pro艣bie o wys艂anie wiadomo艣ci testowej do konsultanta "czy ta wiadomo艣膰 ma mie膰 t膮 sam膮 tre艣膰, jak do 偶ony?". 11. "to minuta ma 60 sekund?". 12. "to umow臋 trzeba podpisa膰 na dwa lata? ja wola艂bym na rok. A gwarancja jest tylko na rok? Ja wola艂bym na dwa lata... ". 13. przy ustawianiu sms'贸w "to maksimum czasu to wi臋cej ni偶 24 godziny?". 14. "aparat zosta艂 zablokowany za brak p艂atno艣ci? przecie偶 s膮 wakacje!"; konsultant: "zgadza si臋, jednak nale偶no艣ci nale偶y regulowa膰 mimo tego"; klient: "dobra, to kiedy mi odblokujecie aparat?"; konsultant: "w ci膮gu 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zap艂aty, prosz臋 pana"; klient: "48? dlaczego tak d艂ugo?"; konsultant: "bo s膮 wakacje". 15. "czy w pa艅stwa systemie komputerowym odnotowujecie tylko po艂膮czenia JU呕 wykonane?". 16. "mam zadzwoni膰 na numer kt贸ry si臋 wy艣wietla by sprawdzi膰 kto dzwoni? Faktycznie, nie wpad艂am na to!". 17. "ja czekam na jak膮艣 wiadomo艣膰 tekstow膮, ale jeszcze 偶adna do mnie nie dosz艂a". 18. "czym r贸偶ni膮 si臋 telefony kom贸rkowe?". 19. tre艣膰 sms'a testowego przes艂anego przez abonenta do konsultanta "nadal nie mog臋 wysy艂a膰 sms'贸w". 20. "Heniu, pan pyta jaki masz numer telefonu. No pomy艣l chwil臋... 600... ech, zapomnia艂... ". 21. "Ja mam u was zaleg艂osci w p艂aceniu i z tego powodu wy艂膮czyliscie mi telefon. Wiec ja si臋 pana pytam: jak ja mam teraz funkcjonowa膰?". 22. "ja chcia艂em otrzyma膰 rachunek szczeg贸艂owy z jednego dnia, nie interesuje mnie wydruk miesi臋czny, poniewa偶 chcia艂em go okaza膰 w s膮dzie, a tam s膮 jeszcze inne numery z innych dni". 23. konsultant: "poprosz臋 Pana nazwisko", klient: "moje, czy 偶ony?", konsultant: "czy maj膮 pa艅stwo r贸偶ne nazwiska?", klient: "nie". 24. "ja kupi艂em dzi艣 kart臋 tak-tak i nie zd膮偶y艂em jej jeszcze zaktywowa膰, ale chyba j膮 zablokowa艂em". Fakt. Aparat prosi艂 ju偶 o PUK. 25. "To w tamtej sieci SMS'y s膮 bezp艂atne? To plus 15% to nie b臋dzie tak drogo?" o kosztach na roamingu. 26. konsultant: "prosz臋 pana, celem wymiany aparatu zapraszam pana do naszego punktu dealer'skiego w Opocznie"; klient: "i co, mam tam s艂ucha膰 tego g艂upiego fiu*a?". 27. klient: "ja mam taki malutki problem"; konsultant: "tak, s艂ucham" klient: "zdepta艂em sw贸j telefon". 28. pocz膮tek rozmowy, klient: "kochany, co Ci mam poda膰, dobry cz艂owieku?". 29. konsultant: "powinien pan wybiera膰 numery bez zera, prosz臋 pana"; klient: "dok艂adnie tak robi臋"; konsultant: "prosz臋 poda膰 mi wi臋c numer jaki pan wybiera"; klient: "072... ". 30. konsultant: "w pana sytuacji je偶eli aparat b臋dzie dro偶szy ni偶 2300 pln brutto, otrzyma go pan z 75% zni偶k膮"; klient: "to znaczy za ile?". 31. konsultant: "prosz臋 wyj膮膰 z aparatu kart臋 SIM"; klientka: "nie mog臋 tego zrobi膰 - r臋ce mi si臋 trz臋s膮". 32. po poinformowaniu o procedurze "po kradzie偶y"; klient: "aha, to prosz臋 jeszcze poczeka膰, bo zacz膮艂em go szuka膰, a w windzie jestem". 33. klient: "jaka jest r贸偶nica mi臋dzy dop艂at膮 7 pln a 15 pln"; konsultant: "8 pln, prosz臋 pana". 34. konsultant: "w soboty i niedziele pana koszt po艂膮cze艅 to 60 groszy za minut臋"; klient: "aha, to mo偶e mi pan to wyja艣ni膰?". 35. "czy kom贸rka mo偶e sama puszcza膰 sms'y?". 36. "ja kupi艂em ten telefon i co ja mam teraz zrobi膰?". 37. "prosz臋 pana, ja si臋 za艂o偶y艂em z koleg膮 i w艂o偶y艂em swojego Simensa M35 do szklanki z wod膮, i teraz nie chc膮 mi go naprawi膰 w ramach gwarancji". 38. "ja m贸wilem do tego automatu, 偶e chc臋 mie膰 taryf臋 moja10, a ona w艂膮czy艂a mi taryf臋 moja". 39. konsultant: "偶eby zmniejszy膰 koszty na tym koncie mog臋 jedynie zasugerowa膰 zmniejszenie ilo艣ci wykonywanych po艂膮cze艅"; klient: "aha, a na czym to polega?". 40. "gdzie ja mog臋 zadzwoni膰, 偶eby kogo艣 opieprzy膰?". 41. "prosz臋 mi natychmiast poda膰 lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, 偶e jest to mo偶liwe, bo widzia艂em co艣 takiego na filmie SF". 42. "prosz臋 pana, ja s艂ucham jak [10.11] 17:56 te偶 chc臋 42. "prosz臋 pana, ja s艂ucham jak kto艣 mi si臋 nagra艂 na poczcie g艂osowej i staram si臋 odpowiedzie膰 tej osobie, i krzycz臋 "halo, halo!", ale ona mnie nie s艂yszy". 43. "prosz臋 mi powiedzie膰, jakie promocje b臋dziecie mieli we wrze艣niu przysz艂ego roku". 44. "dlaczego Alcatel ma anten臋 z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w og贸le nie ma?". 45. konsultant: "prosz臋 pani, w dniu dzisiejszym pani konto by艂o mniejsze ni偶 10 pln"; klient: "nie"; konsultant: "prosz臋 pani, pani konto wynosi艂o dzi艣 2,46 pln, czyli mniej ni偶 10 pln"; klient: "nie". 46. "ja dosta艂em taki komunikat, 偶e w celu tam-tego to co艣-tam. Co mam teraz zrobi膰?". 47. "prosz臋 pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemno艣膰 z tym samym panem...?". 48. "prosz臋 pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 z艂otych netto, czy to jest cena brutto”?

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 ale jajca
A to jeszcze lepsze: To podobno jest zapis autentycznej rozmowy radiowej przeprowadzonej mi臋dzy ameryka艅skim okr臋tem wojennym a Kanadyjczykami. Mia艂a ona miejsce w pa藕dzierniku 1995 przy wybrze偶u Nowofunladnii. Zosta艂a ujawniona przez Szefa Operacji Morskich US Navy 10- 10-95. KANADYJCZYCY: Prosz臋 o zmian臋 kursu o 15 stopni na po艂udnie celem unikni臋cia kolizji. AMERYKANIE: Radzimy wam zmieni膰 kurs o 15 stopni na p贸艂noc aby unikn膮膰 kolizji. KANADYJCZYCY: Niemo偶liwe. To wy b臋dziecie musieli zmieni膰 kurs o 15 stopni na po艂udnie aby unikn膮膰 kolizji. AMERYKANIE: M贸wi kapitan okr臋tu wojennego Stan贸w Zjednoczonych. Powtarzam ponownie - wy zmie艅cie kurs. KANADYJCZYCY: Nie. Powtarzam - zmie艅cie kurs aby unikn膮膰 kolizji. AMERYKANIE: M贸wi kapitan lotniskowca USS Lincoln - drugiego najwi臋kszego okr臋tu bojowego ameryka艅skiej marynarki wojennej floty atlantyckiej. Towarzysz膮 nam trzy Niszczyciele, trzy Kr膮偶owniki i wiele innych okr臋t贸w wspomagania. DOMAGAM SI臉 ABY艢CIE TO WY ZMIENILI KURS 15 STOPNI NA P脫艁NOC. W INNYM PRZYPADKU PODEJMIEMY KONTRDZIA艁ANIA CELEM OBRONY GRUPY!!!! KANADYJCZYCY: M贸wi Latarnia Morska - wyb贸r nale偶y do was!!!

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach

×