Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Stokrotka_20

ASYSTENTKI BIURA/ PREZESA- ile zarabiacie, gdzie i jakie macie obowiązki??

Polecane posty

Sama pracuję jako asystentka biura w małej miejscowości praca od pon-pt, wolne weekendy i święta). Dostaję 1070 zł na ręke. Do moich obowiązków należy: - przygotowanie dokumentacji dla księgowej, - zajmowanie się kadrami (akta osobowe, urlopy, przyjęcia nowych pracownikow) - sprawy bieżące typu pisanie zamowien, nadzór nad ich realizacją - czasami sprzatam w biurze, podaje gością kawe, - ponadto jestem pelnpmocnikiem ds systemu zarządzania jakością i przed i auditami porzadkuje wszystko, często po godzinach. Chciałabym zmienic prace na większe miasto na slasku i dowiedzie się ile wy drogie koleżanki na takim lub podobnym stanowisku zarabiacie?? I w jakiej miejscowości?? Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja 2200 na reke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Koleżanko wyżej może napiszesz, jakie masz wykształcenie, na czym polegają Twoje obowiązku i gdzie pracujesz?? Byłabym wdzięczna. pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dusiołek
Pracuję w Warszawie, mam wyższe mgr prawnicze, netto mam 1175 zł z czego 300 zł muszę przeznaczyć na dojazdy. Szef ma węża w kieszeni i tnie po kosztach, gdzie się da choć świetnie mu się powodzi. Warszawa, samo centrum, kancelaria prawna a zarocki śmieszne po prostu. Szukam więc nowej pracy bo z tej odchodzę. Ps. Moje obowiązki to począwszy od papierkowej roboty, ganiania po sądach i instytucjach aż po wywalanie petów, śmieci, odkurzanie mycie stosu garów i wieczne sprzątanie po szefie bałaganiarzu. No i muszę wdychać dym z papierochów a sama nioe palę. Okropieństwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wszedzie daja minimum wypłaty i sie jeszcze dziwia ze ludzie za granice uciekaja i nie chca za te grosze robic:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asystentka - Pomorze
Pracuję na Pomorzu (średniej wielkości miasto) jako asystentka dyr. Mam wyższe wykształcenie, znam biegle jeden język obcy (konieczny w mojej pracy). Moje obowiązki to: tłumaczenia, spora pomoc w księgowości + normalna obsługa biura. Zarabiam 2700 na rękę + komórka, praca pn-piątek po 8h. I wcale nie uważam, że dużo zarabiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dusiołek
Hmm... ja też znam dwa języki, ang. i francuski. Do pracy przychodze wcześniej ze względu na dojazdy, czyli po 9 godz. dziennie za 700 na rękę ( po odliczeniu kosztów dojazdu ) to jest śmieszne. moja kuzynka pracuje w sklepie pod Londynem, u polskiej szefowej, ma 5,5 funta na godzinę. Myślę, że nie wróci. W poprzedniej pracy miała 1300 netto - po 12 godzin dziennie, weekendy, praca w zajeździe, obsługa wesel, komunii, chrzcin itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja 2200 na reke
jako asystent zarzadu - koordynator sprzedarzy. kupe obowiazkow biurowych, wlacznie z obsluga klienta. Mam ponad wyzsze, znam 3 jezyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do ja na rękę 2200
szkoda,ze nie wiesz jak się pisze sprzedaz. hehe ponad wyzsze hehehe, mówi sięraczej podyplomowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ups masz racje
no tak, lapslam sie ;)bywa a ty zazdrosnico musialas to zauwazyc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie ma czego
zazdroscic.Analfabetyzmu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiki79
orzesz---ku..... ty moj "podaje goscia kawe " tylko przeklenstwa ciasna mi sie na jezyk jak to czytam slownik sie kup, albo wroc do podstawowki jak sprawozdaania piszesz to tez takimi bykami walisz ? nei mam slow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dajcie spoookoj
Nie czepiajcie sie, bo jak sie szybko pisze, to sie sadzi byki. a spychanie tematu na inny tor to juz czyste chamstwo! ewidentnie zazdroszcza nam pracy. Dziewczyny olejmy je i nie zwracajmy uwagi na zlosliwosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja w krakowie mam
2150 na reke, plus zasilek urlopowy raz w roku, i jakis dodatek na swieta. Cosik okolo 600 zl. znam dwa jezyki i mam podyplomowe wyksztalcenie. I nie jst to duzo, bo wiecej sie zarabia jak sie ma chociaz elementy ksiegowosci. Ale w umowie mam wpisane kierownicze stanowisko, a to mi sie przyda w przyszlosci. czasem zostaje po godzinach,za to mi juz nie placa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dlaczego tak jest
lekarze zarabiajana panstwowej posadzie 1200, a politycy krocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość silent.
Gdańsk, spora firma 'wydobywcza'. Asystentka prezesa zarządu, robie właściwie wszystko ;). Praca pon-pią po 8 godzin. Szef b.b. w porządku. Mgr ekonomii i mgr administracji (UG). Dostaję 2800 na rękę+trzynastka+100 na dojazdy (kwota zależna od odległości)+ raz na kwartał 400 zł na 'kulturę' (kino/teatr etc)+bony na żarcie w bufecie+ premie na Barbórkę i na Dni Morza. Na studiach harowałam u nich w każde wakacje na bezpłatnych praktykach, także przyjęli mnie z otwartymi ramionami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja teraz koncze administracje UG pracuje jako telefoniczny doradca klienta i mam 600 :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anita25
Ja zajmuję sie dokładnie tym samym co ty stokrotko. Mam jakies 1300 - 1500 na ręke...zależy od widzimisię bossa, ustala premie jak chce i jaki ma humor w dzien wypłaty. Za to w umowie wynagrodzenie wynosi 936 brutto tak wiec z emeryturą może by kiepsko w przyszlosci. Mam wykształcenie podyplomowe, skonczylam zarzadzanie marketing i angielski w biznesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kurcze a moze w koncu
solidarnei zaczniemy odmawiac wynagrodzenia ponizej 1500 netto??? osoby które swietnie znaja jezyki ponizej 2000 netto nie powinny schodzic!!! gdyby wszyscy z wykształceniem wyzszym tak robili w koncu na rynku sytuacja by sie unormowała. dlaczego mamy dawac sie tak wykorzystywac!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcześniej miałam stanowisko asystentki teraz specjalista ds. organizacyjno-prawnych. Zarabiam 2200 zł netto+ premie 2 razy w roku ok 400zł + codziennie obiady. Zajmuję się wieloma rzeczami (mała firma) od częściowo księgowości, poprzez umowy handl.lub z pracownikami,kadrami, sekretariatem, windykacją i Bóg wie czym jeszcze. Dodam,że to jest Warszawa, ja mam wykszt.prawnicze i 2 kursy skończone.Jeden księgowy, a drugi kadrowy. Pracuje już prawie 2 lata.. Już..bo to o 2 lata za dużo. Szukam pracy..lepszej i z normalnym szefem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asystentka dyrektora ds produkcji i technologii koło Warszawy pensja 3 pierwsze miesiące-1800 netto, obecnie po trzech latach zarabiam 2450 netto. obowiązki: - opieka nad kluczowymi klientami firmy - dokumentacja procesów produkcyjnych ( opisy projektów ) - Wystawianie faktur VAT - współpraca z działem księgowości - sporządzanie dokumentacji key account ( raporty , zestawienia produkcyjne ) - kontakty z klientami zagranicznymi - realizacja zadań zleconych przez przełożonego - monitoring zaległych płatności klientów firmy - tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych - zarządzanie nad sprawnym przepływem informacji w firmie - czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem pracy biura jestem odpowiedzialna za - koordynowanie agendy przełożonego, - umawianie i kontrolowanie spotkań według skali priorytetów , - przygotowywanie raportów oraz zestawień - zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego, - sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych informacji , - monitorowanie rozmów telefonicznych, przejmowanie wyznaczonych interesantów - przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami Przełożonego, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi - tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego, poprzez odpowiednią organizację pracy w kontaktach z licznymi interesantami - samodzielne decydowanie w imieniu przełożonego w wyznaczonych sprawach - nadzór nad realizacją projektów - współpraca z Działem xxxi , Działemxxx oraz Biurem - tłumaczenie dokumentów, korespondencji , tłumaczenia symultaniczne z języka angielskiego - wsparcie organizacyjne i administracyjne Dyrektora ds. .Produkcji i Technologii jestem również jedyną osobą w fimir która zna biegle angielski, tłumaczę symultanicznie. nie mam samochodu słuzbowego, komórki. mam za to wspoaniałego szefa ( ale bardzo wymagającego) super ludzi w pracy i bardzo wysoka pozycję w firmie. pracuję od pon -pt w godzinach 8-16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zapomniałam dodać- skończyłam SGH. brak prawa jazdy.dojeżdzam pociagiem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nieźle, nieźle..:) ja zapomomniałam dodać,że mam na umowie jedynie 1100 zł brutto i to mnie najbardziej boli.(obok zachowań mojego szefa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość warszawa mała firma zachodnia
obowiązki podobne jak autorka plus dużo tłumaczen ustnych i pisemnych. brutto 7110 pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja 1400 zł na rękę (na papierze 960 zł) + premie na święta 200 zł. Obowiązki jak stokrotka + windykacja przez telefon :( i załatwianie spraw na mieście ZUS, sąd, poczta, wizyta w urzędach itd. mgr. Trzyma mnie tylko świetna atmosfera w pracy, ale ogólnie to kiepsko chyba, jak czytam Wasze wypowiedzi :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kastaaa
Witam Cieszę się, że natrafiłam na topik, bo właśnie zamierzam podjąć pracę asystentki biura i zaczynam rozmowy. Może mi napiszecie czy w ogóle warto się tym zajmować i jak się przygotować do interview, aby mnie chcieli. O co pytają i jak należy odpowiadać, by im dogodzić :)? Co jest dla nich ważne? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1234561
up up tez mnie to interesuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×