Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

milla_24

Rozmiar ubranek 74-jaki wiek dziecka?

Polecane posty

Moja ponad miesięczna córunia dostała w prezencie śliczny welurowy komplecik w rozm. 74 i zastanawiam się, kiedy najwcześniej będzie na nią dobry. Urodziła się z dł. 55cm, a teraz idealne jest 62. Z góry dzięki :)

Mój ma 4,5 miesiąca i już w niektóre 74 się nie mieści. Rozmiarówka bardzo zależy od firmy. Np. z Cubusa albo h&m rozmiary są zawyżone, a niektóryh polskich firm zaniżone.

Gość moj osmiomiesieczniak nosi
moj syn skonczyl 8 miesiecy i nosi 74, 80 i 86, zalezy od producenta, niektore 80 jeszcze za duze a niektore 86 juz za małe:)

Gość moj osmiomiesieczniak nosi
ale ogolnie na jesien to juz mu kupie kolejny rozmiar niz 86 czy to bedzie 92? tak idzie rozmiarowka?????

Dzięki za odp. To takie spore 74. Jak położyłam spodenki na dziecku, to sięgały jej od szyji do stópek :)

Gość elinova
A moja 15-sto m-na córcia nosi body 74 z Cheeroke także...:-)

Gość hehehedobre sobie
moja córka kończy własnie rok i nosi rozmiar 74. fakt,że jest drobna,ale nie wyobrażam sobie malca,który ma 4,5m-ca i nosi ubranka na 74:O

moja corka zaczela ubierac pizamki w rozmiarze 74 kiedy miala jakos 4 m-ce, po prostu w mniejszych spioszkach nogawki byly za krotkie i nie mogla swobodnie fikac nozkami. a inne ciuszki w rozm. 74 nosi od ukonczenia 5. m-ca.

A moja córeczka nosi rozmiar 74 odkąd skończyła 4 miesiące :)

Gość _ewkamarchewka_
Mój synek 9 sierpnia skończy 3 miesiące - w tej chwili nosi rozm. 68, ale już zaczynam mu kupowaćubranka na 74 :) Urodził się mając 60 cm.

Gość asia...........81
Moja mala skonczyla 23 marca 4 miesiace i nosi rozmiar 68 i niektore 74 tez ma dobre

Gość Madziar1988
Mój synek ma 2 i pół miesiąca i ubranka w rozmiarze 68 są już na styk, a w niektórych to już nóżek swobodnie nie może wyprostować. Więc zakładam mu już na 74:)

Gość jestem analitykiem rynkowym
To zalezy. Moj mial rozmiar 74 majac 4,5 miesiaca. kazde dzieciatko rosnie swoim tempem.

Gość 74 cm jak na
2-3 miesięczne niemowlę i 74 to na moje strasznie dużo. Ubrania 80-86 są np. na 12-18 miesięcy. 68 cm to średnia półroczniaka.Mój ma jakieś 74 teraz, ma skończone 7 miesięcy i już wyskakuje z tą długością poza normę siatki centylowej, to co dopiero 2- miesięczniak, to jakiś ogromy musi być.

Gość moja malutka
ma 11 miesiacy i teraz nosi 74 ... :) A urodzila sie duza bo wazyla 4.100 i miala 59 cm :)

Gość a co ma być głodne ????
moja nosi obecnie ma 8,5 miesiąca

Gość gość
Moja córeczka ma 4,5 miesiąca i wazy 6kg, nosi 74 bo 68 sa ciasne.. Kiedy sie urodziła miała 2700g i 54cm. Tez dostałam śliczny welurowy dresik 74 i myślałam ze po pól roku go nalozy a teraz jest w sam raz, tylko bluza luzniejsza ale nie wisi na niej. W sam raz na taka pogode, na krotki rekaw jeszcze jej nie ubieram bo slonce jeszcze tak mocno nie grzeje i nie ma upalu przynajmniej tam gdzie mieszkam. Ciuszki kupuje różnie w smyku pepco i w każdym innym sklepie jesli cos mi się spodoba

Gość gość
moj chłopak ma 4,5 miesiaca i juz chodzi od 3 tyg w rozm 74, a wcale nie jest duzy eg mnie, w szpitalu widzialam w tym wieku wieksze dzieci

Gość gość
OOO NAWET CHODZI A MA 4, 5 M-CA :)

Gość gość
a moja ma 9m i 9 kg i nosi rozmiar 74 ale juz z niego wyrasta, zakladam juz 80. to zalezy tez od firmy i od ciuszkow(niektore sie kurcza a inne sie ciagle wydluzaja:))

Gość gość
Moj urodzil sie 59 cm i 62 nosil przez tydz od wyjscia ze szpitala. 74 nosil od ok 3 msca. Tak wiec rozne sa dzieci:) moj jest dlugi a chudy od urodzenia.teraz ma 3 lata i ma 110 cm. A ostatnio widzalam jak mama szukala rozmiaru 98 dla chlopca 3 letniego i 116 dla 7 latka wiec rozbieżność niedzy moim synem a jej dziecmi jest duza :)

Gość Sammie
I'd like to pay this cheque in, please harga methotrexate 2.5 mg Instead, Jevons worried the easiest seams, those thickestand closest to the surface, would be used up, forcing miners todig ever deeper for thinner and poorer quality seams. "The priceof coal must rise in a very extreme degree, that an unworkedthin seam should, at a future time, pay," he warned. kamagra cijena hrvatska Every year, around 660,000 people die from malaria, most of them small children under the age of five. There are about 219m cases of the disease a year worldwide, and children who survive the serious illness can suffer damage to their health and development in their lifetime afterwards.

Gość Nevaeh
What university do you go to? imodium sur ordonnance ou pas As the company grew and sought more contracts, executives hired knowledgeable government insiders. In New York, Esmor added political associates linked to U.S. Rep. Edolphus Towns, a Democrat who represented the Brooklyn district where the company ran one of its first federal halfway houses. korijen ginsenga cijena A meeting of the sharpest minds on the day's most important topics, Debate Club brings in the best arguments and lets readers decide which is the most persuasive. Read the arguments, then vote. And be sure to check back often to see who has gotten the most supportâand also to see what's being discussed now in the Debate Club.

Gość Lucien
What do you like doing in your spare time? ampicillin kaufen Both Afghan security forces and NATO commanders have been keen to talk up gains in the 12-year battle against the Taliban and its insurgent allies, pushed from power by the U.S.-backed Northern Alliance following the al Qaeda attacks on U.S. targets on September 11, 2001. precio enalapril ratiopharm 20 mg So the question Gilbride now wrestles with is this: Should he make more adjustments? Does he need wholesale changes? If nothing he calls is working â âÂÂPlay-calling is like throwing a dart at a board,â Coughlin said on Sunday after a 31-7 loss in Kansas City â why not start calling something else?

Gość Tyron
I'm at Liverpool University prix prozac 20 mg Together, create a plan that allows each partner some spending leeway. Some couples agree that each spouse can make a purchase of up to $X without consulting the other. Other couples institute an allowance system, in which each partner gets a set amount of money to spend each month, no questions asked. Either option gives both parties financial power and the freedom to spend money on hobbies, entertainment or personal items. hoodia preisvergleich "The initial checkout flight procedure is progressing," said S. Pete Worden, center director at NASA's Ames Research Center, in a statement. "The LADEE spacecraft is healthy and communicating with mission operators."

Gość Geraldo
Three years tegretol 400 mg precio Estimates suggest that 216,000 people have Hepatitis C in the UK but only half have been diagnosed. Many people with the virus donât realise they have it as often they wonât have any obvious symptoms.   tabletki odchudzajce acai berry 900 cena The greatest of them all was Charles Darwin. His degree was in divinity, but he was a naturalist through and through. Although he is (rightly) best known for his theory of evolution, based on observations built up on an epic five-year round-the-world voyage on HMS Beagle, he spent his later years studying earthworms in his back garden, which he wrote up in his unjustly forgotten work The Formation of Vegetable Mould through the Action of Worms. Between the return of the Beagle and the publication of On the Origin of Species, he spent the better part of a decade exhaustively studying barnacles (“I hate a barnacle as no man ever did before,” he once said).

Gość Monty
We were at school together avana kaufen On Wall Street, the Dow Jones industrial average wasdown 67.82 points, or 0.45 percent, at 15,004.76. The Standard &Poor's 500 Index was down 5.48 points, or 0.32 percent,at 1,685.02. The Nasdaq Composite Index was down 16.85points, or 0.44 percent, at 3,790.90. precio xenical espaa con receta The two-year-old company that helps businesses analyze dataannounced on Tuesday it's tapped venture investors for $16million in early-stage funding - the type of sum no start-upcould previously have managed without a slog of around four orfive years.