Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alba.alba

skąd mężczyzna wie, kiedy może

Polecane posty

Gość alba.alba

Może to temat nie najwyższych lotów, ale zależy mi na odpowiedzi, jako że nie mam bogatego doświadczenia w tych sprawach. Skąd mężczyźni wiedzą kiedy z nowo poznaną kobietą mogą sobie pozwolić na seks, bo ona jest już na to gotowa? Jak wiadomo, jedne kobiety chcą seksu na 3 randce, drugie dopiero po 3 miesiącach - ja nie mam nic do ich wyborów. Chodzi mi tylko o to, po czym mężczyzna poznaje, kiedy kobieta jest już na to gotowa. Jakie sygnały są zwykle wysyłane przez kobietę? Czy tylko takie bezpośrednie, jak wyraźne zaproszenie do siebie do domu na noc? Albo położenie się na łóżku? Odpowiedzcie mi konkretnie, proszę. Załóżmy, że kobieta zaprasza mężczyznę (z którym miała już kilka "zwykłych" randek) do siebie do domu na herbetkę w dzień. Skąd mężczyzna wie, że teraz już może się do niej zacząć "dobierać" (przepraszam za wyrażenie)? Nie zawsze jak kobieta zaprasza do domu to chce seksu, więc czym to się różni. Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi i odpowiecie.

Gość szowinistyczna świnia
proste :D poprostu bierze się do roboty i jeśli dostanie od razu to bierze,jeśli nie to czeka i bierze kiedy może :D Ot cała prawda o was sucze pierdolone :D

Gość alba.alba
Jem śmierdzące stolce i zwłoki :classic_cool:

Gość edqdqwedqewd
Myślisz że oni mają takie refleksje?? Po prostu próbują i albo się uda, albo nie. No chyba że mięczaki, ci będą podchodzić do kobiety jak pies do jeża, choćby nie wiem co ona dawała im do zrozumienia.

Gość edqdqwedqewd