Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nowa346

co zrobic ztym fantem?

Polecane posty

jakies 2 tygodnie zamowilam na allegro buty (bareliny) towar mial byc wyslany w ciagu 7 dni od zaksiegowania wplaty ,wiec cierpliwie czekalam 7 dni w ostatnim dniu zostalam poinformowana przez sprzedawce ze nie ma juz butow o tym kolorze i mam do wyboru albo zwrot pieniedzy albo inny kolor ,poprosilam wiec o zwrot nalezytych mi pieniedzy ,bo inny kolor mi nie odpowiadal i co na to allegrowicz? cisza!! od tygodnia nie mozna sie znim skontatkowac nie odpowiada na e-maila ,komorka wyloncza ,na gg i skype -niedostepny .Na 100% nigdzie nie wyjechal bo wystawia komenatrzei nowy towar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pokemon222
allegro zajmuje sie kwotami od 50 zl w gore a moje buty kosztowaly 40zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
wszystko mozna zglaszac do allegro. ja kiedys kupilam tusz do rzes, wplacilam na konto czekam czekam 2 miesiace!! a potem ten oszust sprzedawca wystawil mi komentarz ze to ja jestem oszustka bo nie zaplacilam za towar i chcialam go wyludzic!!! zglosilam to na allegro i mu zablokowali konto:) :) :) i mialam satysfakcje jak cholera!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
tusz kosztowal 20zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pokemon222
do fee a gdzie to sie zglasza?gdzie to trzeba wejsc?bo ja nie bardzo sie orientuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
tak dokladnie juz nie pamietam ale jak jestes na " Moje allegro" tam masz te rozne ustawienia- sprzedaje, kupuje itp tam powinno byc zglos naruszenie regulaminu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pokemon222
al nie ma takiej opcji zglos naruszenie regulaminu:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
ja zaraz zobacze i jak znajde to napisze gdzie i co:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
znalazlam- musisz byc zalogowana- potem wchodzisz w Uslugi- na gorze powinna byc ikona i tam masz rozne opcje i jest Kontakz obsluga uzytkownika- KUPUJACY- bo ty kupilas cos. i tam sa rozne kroki i wybierasz co zglaszasz: np zaplacilas a ci nie wyslal czy zly towar czy co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pokemon222
tak zaplacilam i nie dostalam towaru a raczej zwrotu pieniedzy bo towaru juz nie chcialam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość feeee
no to tam opisz wszystko i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pokemon222
no weszlam tam ale tam nie ma w co wpisywac sama wejdz i sprawdz ,a ten formularz do wypelnienia mozna z niego skorzystac jesli przedmiot kosztuje 50 zl lub wiecej wiec nic nie moge zrobic ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×