Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lilia38

makijaz pernamentny

Polecane posty

Gość lilia38

witam chcialam sie dowiedziec gdzie mozna zrobic makijaz brwi w zielonej gorze i za ile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mijankka
Cześć, ja też jestem z Zielonej. Makijaż robiłam w Świebodzinie. Miałam zrobione przez lekarkę ze znieczuleniem, nic nie bolało. Brwi swietnie wyladają. Pokazałam lekarce zdjecie Fergi - tej piosenkarki, żeby zrobiła mi takie same. I sa takie same. Usta mam piekne rózowe z głębię. Tez bez bólu. Polecam. Podaje Ci numer, jezeli bedziesz zainteresowana 0-603-872-554, Pani Kasia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kROsTka
Robiłam na miejscu w Zielonej Górze u dr Hołowczyc. Tez nie bolało, ceny wysokaśne. Usta 1200zł, no i wyszły jakieś takie płaskie. Problem był z korektą. Nie miała czasu. Czułąm sie jak intruz. Tak nie do konca byłam zadowolona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jestem po
Zwróć uwagę bardziej na rodzaj aparatu i barwniki. Możesz zapłacić trochę więcej a miec zrobione dobrym aparatem na dobrych barwnikach. Najlepszy jest Contour Time Liner i te same barwniki. Te są najlepsze, mają atesty i po roku nie zmieni Ci się kolor brwi na niebieski albo zielony. A czy zapłacisz stówe więcej czy mniej to az tak nie stanowi. Koleżanka wykonuje takie zabiegi i cos wiem na ten temat. Po bylejakich barwnikach byle jak wyglada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RACJE MASZ