Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kilusia

cerazette a skuteczność

Polecane posty

Nigdy nie rodziłam, studiuję i narazie nie chcę mieć dziecka, nie mogę stosować tabletek antykoncepcyjnych, czytaj problemy z żyłami. Więc zdecydoowałam się na cerazette. Czy tabletki są bardziej skuteczne u kobiet karmiących piersią? I czy to prawda, że nie wpływają negatywnie na układ krwionośny? Podobno dezogestrel ma działanie zakrzepowe, ale może tylko w połączeniu z estrogenami? Zauwazyłam, że w tabletkach dwuskładnikowy ten hormon z estrogenami jest w bardzo malych ilościach mniejszej niż inne progestageny. Dlaczego ginekolodzy są niechętni w wypisywaniu recepty na nie? Czy są tak bardzo szkodliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aniad
Witaj, zażywałam cerazette przez jeden cykl, i miałam potem małe zaburzenia hormonalne. Miesiączka zamiast się nie pojawiać trwała dwa tygodnie, wydety brzuch, złe samopoczucie, bule głowy. Dodam ze karmiłam wtedy piersią. Nie mam pojęcia jak te tablteki dziaają na krew, ale nie jestem zadowolona z nich. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i am not
u mnie dzialaly 100%, jedyna wada byly skape plamienia, ale da sie przezyc, ja bralam cerazette poniewaz przy normalnych tabletkach anty mialam silne bole glowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aniad
jeśli masz wątpliwości to zapytaj lekarza, skuteczność jest taka sama jak przy innych tabletkach około 99% . Musisz dokładnie poczytać ulotke, z tego co wiem zaczyna się je brać na początku cyklu, chyba między 2 a 5 dniem miesiączki, ale nie jestem pewna, myśle że najlepiej wytłumaczy Ci to lekarz. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach