Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość askamala

kto sprawdzi mi czy dobrze przetlumaczylam?

Polecane posty

Gość askamala

Sprwdzi mi ktos czy dobrze przetlumaczylam? 1.Czekam na ciebie przed kinem. Ich warte auf dich dem Kino. 2.Obok budynku szkolnego jest duże boisko. An dem Szchulgebaude ( a z przeglosem) ist dem groB Sportplatz. 3.Na ścianach wiszą stare ale przepiękne obrazy. An den Wanden (a z przeglosem) hangt ( a z przeglosem) alt aber wunderschon ( o z przeglosem) dem Bild. 4. Za moim domem znajduje się ogród. W ogrodzei rosną warzywa i kwaiaty. Hinter meine Haus befindet sich dem Garden. In den waschen Gemuse (u z przeglosem) und Blumen. 5. W dużych miastach jeżdzą różne środki lokomocji. In dem GroBtadten fahren verschidene der Verkerhsmittel. 6. Siedzę przy biurki i odrabian angielski. Ich sitze an dem Schreitisch und machen engliszch. 7. Mój kot lubi siedzieć na kanapie obok mnie. Meine Katze (a z przeglosem) mogen sitzen auf der Sofa an dem mir. 8. Jego stary pies często leży pod stołem. Deine alte Hund oft liegen unter Tsch. 9. Am Wand neben Bett stehen groB Bücherbord. 10. Chomik mieszka w klatce. Der Hamster wohnen im Kafig (a z przeglosem) Prosze o komoc w korekcie tych zdan....

Gość ktory automat
ci to tlumaczyl? Zrob to sama na pewno wyjdzie lepiej ;)

Gość askamala
sama to robilam... mam 2 z niemieckiego, nienawidze tego przedmiotu a jak probuje sie czegos nauczyc i robie te glupie zadania to mi ktos pisze, zebym zrobila sama... i jak tu sie nie zalamac....

Gość ktory automat
to tlumaczenie to jest DNO. Sprobuj sama to ci pomoge

Gość askamala
ale wszystko jest zle? nawet jednego zdania nie mam dobrze?

Gość gbs
1. Ich warte auf dich vor dem Kino. 2.Neben der Szchule ist/befindet sich den grossen Sportplatz. 3.An der Wanden (a z przeglosem) hangen ( a z przeglosem) alt, aber wunderschone ( o z przeglosem) Bilder. 4. Hinter meinem Haus befindet sich denGarden, in den waschen Gemuse (u z przeglosem) und Blumen. 5. In den GroBtadten fahren verschidene Verkerhsmittel. 6.Ich sitze an dem Schreibtisch und mache Englischaufgabe. 7. Meine Katze (a z przeglosem) mag auf der Sofaneben mir sitzen. 8. Sein alter Hund liegt oft unter dem Tisch. 9.? 10.Der Hamster wohnt in dem Kafig (a z przeglosem

Gość ona musiala pisać to sama
np wohnen zamiast wohnt...

Gość ktory automat
1. nie czekasz na kinie (auf dem Kino) tylko przed kinem (vor dem Kino) 2. Neben dem Schulgebäude ist ein großes Sportplatz 3. alte aber wunderschöne Bilder 4.ein Garten 5. Hinter meinem Haus befinder sich ein Garten. In dem Garten wachsen Gemüse und Blumen. 6. mache Englischhausaufgaben 7. Meine Katze sitzt gerne neben mir auf dem Sofa 8. Sein alter Hund liegt oft unter dem Tisch 9. An der Wand, neben dem Bett steht ein großer Bücherregal 10. Der hamster wohnt im Käfig (wohnen byloby gdyby to byla liczba mnoga)

buahaha! 3.An der Wanden (a z przeglosem) hangen ( a z przeglosem) altE, aber wunderschone ( o z przeglosem) Bilder. 4. Hinter meinem Haus befindet sich denGarden, in den wachen (bez s) Gemuse (u z przeglosem) und Blumen.

gbs zrobiłeś (aś) tyle byków, że szok!