Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość interesuje mnie to i tyle

czy...

Polecane posty

Gość interesuje mnie to i tyle

czy 5-cio letni samochod jest uwazany jeszcze za nowy czy juz stary? moze glupie pytanie, ale ciekawi mnie wasze zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skoro lubisz
zalezy ,gdy moj samochod konczy 6 idzie do zyda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość interesuje mnie to i tyle
Do skoro lubisz - a jaka marke samochodu masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zależy jaki ma przebieg i czy był serwisowany w należyty sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skoro lubisz
obecnie jezdże toyotą,wczesniej oplem zafirą,stawiam na ople,toyota droga w utrzymaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przebieg wcale nie jest taki
wazny jesli to diesel, do serwisowania i przegladow sie zgodze. moja opinia: 5 letni to w miare nowy samochod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzdury kobiety gadacie- 5 letni samochód po handlowcu to totalny szrot. A co jeśli był bity ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość interesuje mnie to i tyle
mnie chodzi o BMW 3, 5-cio letni, prosto od dealera, 1 rok gwarancji na wszystko, 1 wlasciciel,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tym bardziej bym uważał - prawdopodobnie samochód po leasingu 5 letnim - na beemnkę bym uważał jeszcze z jednego powodu - to cholernie awaryjny samochód - jest strona w sieci o gościu co kupil BMW jakieś tam i cała historia napraw tego samochodu na coś ok 50 000 złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość interesuje mnie to i tyle
i jeszcze dodam, ze jest do kupienia u renomowanego dealera w Holandii, nie w PL. Historie samochodu znam. Zero problemow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taki dam hobbysta wielbiciel
Stic kolego co ty za brednie wypisujesz? Beemki awaryjne?? KOles ty chyba nic o samochodach nie wiesz...nie pieprz dziewczynie glupot. Pewnie, ze zdarzaja sie egzemplarze problemowe. Ja mialem jednego passata super bezproblemowego, kupilem nowego prosto z salonu i po 2 latach pozbylem sie go. Tyle mialem problemow, ze z moim starymn 11sto latkiem nie mialem w polowie tyle. WSzystko zalezy. ja bym powiedzial, dobre, a miare nowe auto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość za w miare nowy
5 letnia beemka z udokumentowanym przebiegiem i serwisowaniem, to prawie ze nowy samochod i nie bedzie ci sie psuł. Mowie ci to z doswiadczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
:) Pewnie, pewnie że niemieckie auta są najmniej awaryjne wg ADAC. Porównywanie awaryjności 11 letniego passata do 2 letniego to bzdura. Sam się ośmieszasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taki dam hobbysta wielbiciel
Kolego Stic, czytaj ze zrozumieniem i przestan sie osmieszac. Napisalem wyraznie, ze nowym passatem prosto z salonu mialem 2 razy wiecej problemow niz z moim starym 11 letnim. Dobrze, ze nowy byl na gwarancji to w sumie nic mnie to nie kosztowalo, ale w kolko siedzialem u mechanika. Moj 11 letni przejechal 400 tys km , zero problemow z silnikiem itd. tylko drobne wymiany podczas przegladow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To też czytam ze zrozumieniem i mówię że porównywanie awaryjności 11 letniego passata do nowego to bzdura - chyba nie rozumiesz że takie porównanie to absurd. Z nowym passatem miałeś 2 razy więcej problemów bo było w nim 2 razy więcej elektroniki niż w starym. I dlatego stary Ci się tak dobrze spisywał. Wszytko co niemieckie i nafaszerowane elektroniką to szajs. Są w tej technice daleko za \"móżajnami\". Stąd japończyki są teraz najmniej awaryjnymi autami - tylko, że niemiecki ADAC nie chce o tym informować - z wiadomych chyba względów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taki dam hobbysta wielbiciel
nie bede z toba prowadzil dyskusji. Powiem ci tylko, ze moje problemy dotyczyly glownie silnika i jego okolic wiec sam sobie odpowiedz ile to dokladnie ma wspolnego z elektrnika. Koniec tematu. Dziewczyna pyta o co innego, nie bede zamiecal jej topiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A co steruje silnikiem ?? BMW 3 ma od lat ma problemy z projektowaniem skrzyni biegów ponadto ?? Przecież nie mogłeś mieć problemów z karoserią ani z zapalniczką bo przez to nie stoi auto w warsztacie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×