Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

martini_86

praktyki w biurze podróży

Polecane posty

jestem studentka 3 roku turystyki i rekereacji. w tym roku mielismy odbyc praktyki w biurze podrozy-150 godz przepracowane za darmo. po znajomosci udalo mi sie zalatwic doslownie 4 dni, ktore tam spedzilam. kierowniczka powiedziala mi ze bez problemow podpisze mi papiery ze normalnie chodzilam pod warunkiem ze wczesniej uzupelnie dziennik praktyk! i tu sie zaczyna moj problem poniewaz kompletnie nie mam koncepcji, tak jak wszyscy u mnie na studiach co mam tam powpisywac godzina po godzinie co robilm. przez te 4 dni bylm kims w stylu przynies, podaj, pozamiataj..dlatego nie bardzo wiem co robia praktykanci w biurze porozy...czy moze mi ktos podsunac pewne propozycje zajec...przeciez pewnie ktos z was zaliczal juz taka praktyke..bardzo mi zalezy z gory dziekuje, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja poznalam przez internet
wpisz, ze obslugiwalas program np. amadeus bo ten jest czesto stosowany w biurach podrozy, jest tp system rezerwacyjny, mozna poprzez te program sprawdzic dostepnosc miejsc w hotelu na dany termin, dostenosc miejsc w samolocie itp. W biurze podrozy przygotowuje sie tez oferty, wraz z kalkulacja cenowa, no i sa jeszcze inne rzeczy, ale w zaleznosci od biura, bo niektore biura maja call center, a wiec wiecej rzeczy do zrobienia. Najlepiej popros ta pania, zeby pomogla ci wypelnic ten dzienniczek, albo idz do jakiegos biura podrozy, ladnie popros, moze ci pomoga :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martini_96
dzx a moze ktos jeszcze ma jakies pomysly..to wazne..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarzyna k