Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość aabbccddee

CZy futra są w modzie?

Polecane posty

Gość kaszmirodjfkc
futra pewnie zawsze będą w modzie, ale nie znoszę futer. a już na pewno nie naturalnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Vilemo 28
oczywiście że są w modzie ale raczej krótsze niż długie płaszczowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufff. nie, nie sa w modzie. W modzie jest kampania \"I`d rather be naked than wear a fur\", ktora popieraja modna Joanna Krupa, Pamela Aderson i inne znane osobistosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Caly modny i elegancki swiat juz nie nosi futer. W futrach widuje sie juz glownie podstarzale elegantki, ktorych 'eleganckie' plaszcze przeszly zapachem naftaliny i sa zakladane tylko od \"wielkiego swieta\", razem z czapka z lisa. A ochrona zwierzat to nie jest mania, tyko normlany, ludzki odruch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość W modzie jest juz od wielu lat
noszenie tylko futer sztucznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aabbccddee
hej, ja tez sie wlasnie zastanawiam jak przerobic futerko, ktore dostalam aby bylo modniejsze (jest uzywane po cioci).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w tej chwili dobre sztuczne
futra wygladaja jak naturalne wiec nie widze powodu zeby zabijac zwierzeta a jesli chodzi o mode-to raczej klasyka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przykładny_Pracownick
Po co kupujecie jakieś sztuczne gówno ?! Wspaniałe i szykowne są tylko prawdziwe futra, np. z lisów. Może i drogie, ale w końcu towar taki to pewien wyznacznik luksusu i zamożności, więc możliwe, że będziecie musiały harować jak woły by sobie na to pozwolić, ale WARTO ! WARTO NOSIĆ PRAWDZIWE futra i skóry, drogie kobietki ! I nie sluchajcie takich nawiedzonych indywiduuw jak ta Lola, która po prostu jest zbyt sfrustrowana by wysupłać te kilkaset złotych na jakieś seksowne, lisie futerko. To wlasnie dla takich jak ona są sztuczne futra, synonim tandety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak naprawde
alez moi drodzy wedlug Loli jestesmy tandeciarze i to na dodatek mniej inteligentni niz ona , poniewaz nosimy futra. zaprazsam na topik o noszeniu kabaretek to zobaczycie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przykładny_Pracownick
Tam też sie wpisałem, gdyż jej ciemnota i zacofanie mnie zaszokowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aabbccddee
Dzieki za wypowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie chodzicie w futrach? Bo wg mnie np na uczelnie to futro sie nie nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak naprawde
wiesz jak ja studiowalam to czasami chodzilam.pamietam mialam takie krotkie z lisa -taka kurteczke do pupy. ale raczej szlam jak potem wybieralam sie na jakies spotkanie, randke, obiad na miescie, zakupy. dluzsze nadaje sie tylko do wyjscia bezposrednio z domu do celu- na przyklad do teatru, restauracji, na obiad do przyszlych tesciow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zamahijja
futra to najwiekszy badziew i tandeta, kojarza mi sie z wioletta villas pissda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Szarlota de la susetita milago
mój Lusiek zarabia teraz 12 tyś na miesiąc w Londynie. Może też kiedyś będę mieć futra i służbe jak w tych serialach na romantice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak naprawde
kurczee to lusiek musial niezle trafic, jak mu w zlotowkach placa- w ambasadzie czy konsulacie ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja uwielbiam! Zawsze kupuje w karibu, są dobrej jakości i designerskie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Futra zawsze dobrze wyglądają i są bardzo wygodne. Dlatego wiele osób decyduje się na ich noszenie. Ja sama mam kilka futer, o które dbam. Zakupiłam je od firmy www.futraszmytzabrze.pl Tam zajmują się również renowacją futer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wikatol2
Dzięki za polecenie Karibu! Super futra! Te krótkie sa mega kobiecie! Wolicie dłuższe czy krótsze swoją drogą:) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×