Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sweet like chocolate

The best years - Najlepsze lata. ogląda ktoś?

Polecane posty

bardzo fajny serial , leci od pon. do pt. na tvp 1 ok. 15.10 . moze miałybyście linki do ściągnięcia tego , bo niestety przegapiłam kilka odcinków ;/

Gość dżasmin
hehe jak przeczytałam Twojego posta postanowiłam obejrzec dzis odcinek:) i dobrze zrobiłam:) rzeczywiscie fajny serial:) tylko ze dzis był 9 odcinek a jest tylko 13 czyli zostały jeszcze tylko 4 :((( i koniec chyba bo wyczytałam ze drugiej serii nie będzie? :( nie wiem czy to prawdaa buuuuu:(:( własnie , ma ktos linki do ściągni8ęcia tego serialu bo chciałabym obejrzec od poczatku..:(??proszęęęę

niestety nie wiem czy będą kolejne serie... podobno kręcą drugą, ale nie wiadomo czy puszczą ją bo wiesz... musi być wystarczająco spora oglądalnośc zeby się to stacji tv opłacało...:( moze ktos się nad nami zlituje i poda te linki...zobaczymy:) jakby ktos był ciekawy tego serialu, to oficjalna strona to http://thebestyears.ca :) naprawdę polecam, jesli lubicie seriale młodzieżowe typu Veronica Mars, The O.C. , One Tree Hill... itp.:) a tak poza tym , to aktor grający Trenta jest.... mmm.... bościutki ....:D

niestety nie wiem czy będą kolejne serie... podobno kręcą drugą, ale nie wiadomo czy puszczą ją bo wiesz... musi być wystarczająco spora oglądalnośc zeby się to stacji tv opłacało...:( moze ktos się nad nami zlituje i poda te linki...zobaczymy:) jakby ktos był ciekawy tego serialu, to oficjalna strona to http://thebestyears.ca :) naprawdę polecam, jesli lubicie seriale młodzieżowe typu Veronica Mars, The O.C. , One Tree Hill... itp.:) a tak poza tym , to aktor grający Trenta jest.... mmm.... bościutki ....:D x33 i początkujący w tej branży, a ja już zacieram rączki na kolejne filmy i seriale z jego udziałem:):D

Gość dżasmin
oh jest bościutki, jesttt:D jak tak na niego patrzę to same grzeszne myśli mi po głowie krążą :classic_cool::D http://www.the-n.com/ntv/shows/image/tby/tby_trent_220x130.jpg mmmm ^^ no ja mam nadzieję, że filmów z jego udziałem będzie jak najwięcej:D znalazłam jakis wywiadzik z nim ale niestety słabo umiem inglisz , więc moze znalazłby się ktos tak miły i bezinteresowny i przetłumaczyłby mi to..?:) : Niall Interview I was lucky enough to talk with Niall Matter, the man who plays Trent Hamilton on the show The Best Years. When did you decide you wanted to start acting? I started acting when I was thirteen. Have you always acted? No not always... I grew up playing sports mostly (Football and Hockey). I also got into music at a very young age and I was even in a couple of bands. I think that's where the performer in me started to come alive... acting was just the natural progression of things. Do you look up to any other actors? My idol is the late Marlon Brando. Other actors that I look up to are: Johnny Depp, Robert Downey Jr., Sean Penn and Ralph Fiennes. On IMDB it says you worked on the Oil Rigs in Alberta for 8 years. What is an Oil Rig? and what did you do? Was it a hard job? An oil rig is the actual structure that drills into the earth in search of oil and gas. A rig is made up of several components that quite honestly the average person wouldn't understand... so, I'm not going to get too in depth on this subject. I could really talk for hours on end about working on the oil rigs... after all I was kind of born into it. My grandfather owned a drilling company and I'm actually a third generation oil rigger from a long line of family members before me. As for what I did on the rigs?... Well, my last job title on the rig was 'Rig Manager'. My brother and I were in charge of a rig together... he was the full time 'Rig Manager' and I was his relief. Was it a hard job?... More then you could imagine. In fact, most people who come out to an oil rig usually last no more than a week some don't even last their first day. It's not only one of the most physically demanding jobs... it's a life style. You said you're filming right now, what are you filming? I'm currently working on a movie titled 'Watchmen' which is being directed by Zack Snyder of '300'. Is acting a passion, a job, or both? It's definitely a passion above all else. Do you have any musical talents? Yes, I play the guitar and the drums. I've been told I'm a pretty good singer too... I think I'll leave that one up for debate though. How did you get into the acting business? I was approached by a drama instructor at my school who implored me to enrol in his class. I was thirteen at the time and thought I had nothing to lose... so I did it. I haven't stopped acting ever since, it's something that I feel extremely connected to. What is on you're iPod right now? Scary Kids Scaring Kids, Senses Fail, Story of the Year, Taking Back Sunday, Alexisonfire, Hawthorne Heights, Rise Against, Saosin, Silverstein, Sparta, Thrice, The Used, Thursday, Blindside, Funeral for a Friend Which The Best Years cast member is the nicest and easiest to get along with? All of them! What was it like the first day of shooting for The Best Years? What about the last day? Well, the first day I was in my underwear and the last day I was half naked in a shower... so I guess you could say I was a little cold. On The Best Years, Trent is, well was sort of a player, do you relate to that characteristic of Trent, do you relate to Trent at all? No, I dont relate to "The Player" characteristic of Trent. The majority of my personal relationships have been long term... whereasTrent's vocabulary probably doesn't even contain the term "Long Term". However, there are many things about Trent that I do relate to... Can fans expect a season 2 of The Best Years? No... It's been cancelled. What was it like to film a few episodes of Eureka? It was something that I really enjoyed doing. I hope to remain a part of that show... I had a ton of fun playing the character of "Zane". What's you're advice for aspiring actresses and actors? Count on yourself to make things happen for you and no one else. If you don't know without a doubt that you have what it takes... then you definitely don't. Do you relate to any of your roles? Yes, some more than others but I relate to all of my roles in one way or another. This may be a bit personal, but someone from byo forums wanted to know if you have a girlfriend, do you? No, I don't have a girlfriend... I just recently got out of a two year relationship that unfortunately we just couldn't make work anymore. Thank you again, for this! You're welcome... a huge thank you goes out to all of the fans who followed the show. It's a shame that I now have to say goodbye to the show and my character. I guess it has to be done though... so reluctantly, goodbye "Trent Hamilton". This interview was conducted on December 14, 2007 and was done via email. It was set up through Niall. Please credit BestYearsOnline.net if you are going to share or repost this interview anywhere. błagam przetłumaczcie to:)

Gość ewsia
wlasnie!! niech ktos to przetłumaczy! plis! tez uwielbiam aktora grającego Trenta :) w ogóle ten serial jest świetny:) mam nadzieję ze będzie 2 seria?!

Gość Agatkaaaaa__
Może to przetłumaczę,ale nie dzisiaj,bo trochę nie mam czasu.Ale postaram się jutro. No chyba,że ktoś będzie szybszy

Gość wiki990
Agatkaaaaa__, fajnie by było jak byś przetłumaczyła:D

Gość Agatkaaaaa__
ok. postaram się. nie będzie to dokładne i dzisiaj się nie wyrobię;p;p piątek w końcu. Ale na początku jest,że jest to rozmowa z aktorem filmu ' The best years' Dziennikarz pyta się kiedy zaczął swoją przygodę z aktorstwem,czy zawsze grał? On mówi,że zaczął jak mial 13 lat. Nie zawsze grał. Dorastał, grał w hokeja,futbol. Jak byl bardzo młody byl muzykiem itd. Pyta się tez o to, jak przytrzy na innych aktorów. On mówi,ze jego idolem jest marlon brando. Inni to johny depp i inni. narazie tylko tyle,bo muszę iść. paa

Gość Pikassa
Nie obejrzałam trzech ostatnich odcinków a jestem bardzo ciekawa jak się skonczyła seria.... Prosze, niech mi ktoś "opowie". Czy Sam znalazła matkę? i z kim w końcu jest? Ogólnie co się wydarzyło? Z góry pięknie dziękuję

Gość Agaattt__
Znalazła matkę,której siostrą okazała się ta miła pani w blond włosach co pomagała Sam. widziała jak trent bierze narkotyki i powiedziala,ze nie moze z nim być.chyba,że coś zmieni i się pocałowali. on poszedł na spotkania , które pomagają rzucić nałóg . Na sam koniec wszyscy się rozjechali w swoje strony:)

Gość Pikassa
Dziękuję bardzo Agaattt__ :) Podejrzewałam, że matką jest ta miła pani... Kurcze, myślałam że coś więcej się wyklaruje, a tu się sobie rozjechali...

Gość loelka
no przetłumaczy ktos ten wywiad do konxca??? Agatka???

Gość sweetsgothic
To był super serial oglądałam każdy odcinek.... Nie mogę się doczekać drugiego sezonu tego filmu. On musi być.... Mi najbardziej spodobał się Beau Beecham, grał go Chris Gallinger. Jest on taki przystojny.... Jak by miał ktoś jakies fajne strony z nim to podajcie prosze link

\'Can fans expect a season 2 of The Best Years? No... It\'s been cancelled.\' Czy fani mogą spodziewać się 2 sesonu Njlepszych lat? nie...został odwołany

'Can fans expect a season 2 of The Best Years? No... It's been cancelled.' Czy fani mogą spodziewać się 2 sesonu Njlepszych lat? nie...został odwołany

Gość Lolaaa_
nieeee:(:(:(:(:(

Gość Lolaaa_
ja chcę 2 sezon

Gość Kasia_D
Ale wiecie co ???????? Moim zdaniem Sam powinna być z Dewonem, a nie z Trentem!!!!!!!!!!! Katrin z Noa, !!!!!!!!!!

Gość A ja siedziałam dla Noaha
Taki typ faceta mi się właśnie podoba. Uległy i naiwny maminsynek. Na takiego lecę.

Gość włodka
uwielbiam ten serial szkoda ze skonczyli go krecic bo bardzo mi sie podobał petycje podpisał kazdy z mojej rodziny szkoda ze takie fajne seriale szybko sie koncza a inne denne sa krecone dalej np moda na sukces

Gość fanka TBY
przeciez kręcą drugi sezon!!pisałam o tym niedawno na kafe ale jakos mało osob się tym zainteresowało;/