Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość paskudstwo celulit

czy codzienna gimnastyka 30 min zlikwiduje celulit?

Polecane posty

Gość paskudstwo celulit

do tego oczywiście zdrowa dieta i regularne masaże i kremy antycelulitowe Jak myslicie? Czy lepiej 3 razy w tygodniu po godzince?

Gość aaahkkk
nie, nie zlikwiduje

Gość Girl12345
Moim zdaniem, powinna=y zlikwidowac chociaz troche. Jesli dlugo nie cwiczylas, to nie przesadzaj z cwiczeniami. Twoj organizm nie jest do tego przyzwyczajony. Stopniowo zwiekszaj dlugosc cwiczenie. Np. na poczatku 15min. potem 25min itp. Cwicz codziennie, nic nie zastapi gimnastyki codziennej nawet cwiczenia po 1 godz. 3 razy w tygodniu. Uwiez mi, znam sie na tym. Jestem z zawodu choreografem tanecznym.

Gość paskudstwo celulit
odświeżam

Gość lalalalalalala
musisz zmienić też dietę.

Gość paskudstwo celulit
a jakby tak dodać do tego codzienny 30 minutowy szybkomarsz? w drodze do pracy;)

Gość paskudstwo celulit
diete zmienie na zdrowszą ,chude wędlinki ,ograniczam słodycze do minium, regularnie będe jadła Czy są szanse ze w ciągu kilku - kilkunastu miesięcy mój zaawansowany celulit stanie sie rzeczywiście mniej widoczny? a do tego wyszczuple troche nóżki? ( bo z górą jest ok)

Gość paskudstwo celulit
a może zamiast gimastyki rowerek stacjonarny? mam taki w piwnicy

Gość gimnastyka domowa
jak zyskać piękne nogi? polecam poradnik http://www.okazje.info.pl/okazje/ksiazki/piekne-nogi.html z całym szeregiem rzeczowych informacji - możesz tu znaleźć ćwiczenia do wykonywania zarówno w zaciszu domu, jak i podczas innych zajęć :) poza tym cellulitowi i jego rozwojowi sprzyjają gorące kąpiele! więc pamiętajcie - jeśli bierzecie prysznic, to lepiej go zakończyć np. krótkim strumieniem zimnej wody.