Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niedoszłaoszustka

kłamiecie w cv?

Polecane posty

Gość niedoszłaoszustka

no własnie. kłamiecie czy piszecie prawde? Bede sie starac o prace (własnie pisze cv), nie zadne specjalistyczne stanowisko, ot zwykłe szeregowe. Tylko ze jestem po szkole i niewiele moge napisać w rubryce "doswiadczenie", zwłaszcza ze wiekszośc to była praca na czaro. myslicie że to sprawdzają?

Gość Jeśli pracowalas na czarno
to wpisz (oczywiście nie pisze, ze na czarno;) w końcu za to powinien sie wstydzić twój były pracodawca, ktory tak cie zatrudniał a nie Ty.

Gość Klamalam w cv
jakbym nie sklamala to by mnie nie przyjeli...

Gość niedoszłaoszustka
no i mam w cv zaznaczyc "praca w tzw. szarej strefie :) "?

Gość Klamalam w cv
Znaczy ja inny problem mialam... Zatailam moje wyksztalcenie. Znaczy literki przed nazwiskiem ;)

Gość niedoszłaoszustka
a jak to jest z praca na umowe zlecenie? Bo pracowalam na magazynie, na umowe zlecenie, umowa była podpisywana co miesiac a ja tam pracowałam prawie 2 lata. oczywiscie pogubiłam (wywalilłam) większosc z tych umów (wtedy sie o tym nie myslalo). sprawdza to ze rzeywiscie tam pracowalam i to tyle czasu?

Gość niedoszłaoszustka
jak to zataiłas? chyba dopisałas? :)

Gość Klamalam w cv
zatailam wlasnie. Bo mam dr, a wiedzialam, ze w tej firmie z dr sie nie dostane. Wiec zatailam.

Gość ja piszę prawdę
bo jak zaczną wypytywać dokłanie albo prawdzać czy tam pracowałam i co robiłam nie chcę wyjść na idiotkę:P

Gość niedoszłaoszustka
jak sprawdza to sie mówi trudno. ale jesli czefgos nie sciemnie to mnie chyba na bank nie przyjma. zreszta ja nie bede kłamac tylko naginać prawde :P

Gość Apikxel
ja napisałem "Przegrałem życie" w rubryce OSIĄGNIĘCIA, co było zgodne z prawdą pracodawca nieźle się uśmiał, sądząc że to udany żart i przyjął mnie :-)

Gość jak ściemnicie