Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kate29

AWD SP. Z O.O., bardzo proszę o poradę

Polecane posty

Gość Kate29

Zastanawiam sie od jakiegos czasu nad rozpoczeciem pracy jako doradca finansowy w w.w.firmie. Jest ona mało popularna w Polsce.Uważam,że AWD można uznać za niezależnego,w odróżnieniu np.od Expandera(GE),Xeliona(Pekao) czy Open Finance(Getin).W każdym razie najistotniejsze są dla mnie możliwe do uzyskania zarobki.Opiera się to na działalności gosp. Nie pracowałam na razie w niczym podobnym,ale interesuje mnie ta branża,jestem z wykształcenia ekonomistką.Od niedawna szukam nowej pracy i rozważam podjęcie pracy w AWD(lub podobnej firmie doradztwa finansowego), biorąc jednocześnie pod uwagę pracę u jednego z największych ubezpieczycieli w charakterze agenta.Czy ktoś pracował w AWD lub miał w ogóle z nimi do czynienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AWDupe
Omijaj te firme. Umowę agencyjną dostaniesz z takimi klauzlami, że czekam aż sie z urzędu ktoś tym zajmie - po zakonczeniu współpracy nie mozesz przez 2 lata pracowac w zadnym banku ani u konkurencji.....czyli wypadasz z rynlku - to bezeceństwo. Poza tym akwizycj - szukasz sobie klientów i dymasz do nich do domu, nie mają oddziałów, tylko spotkanka na miescie - benzyna cie sporo wyniesie. Mozliwosci zarobku dają ci wszystkie firmy tego typu - piekne prowizje, wypasione wakacje i w ogóle, tylko musisz sobie dymac bez podstawy za samą prowizje - jak sporzedasz cos to pół biedy bo moze na chleb wystarczy, ale bedzie pusty miesiąc...to siedzisz o suchym pysku...Daruj sobie AWD - mówią o nich, ze to sekciarska firma...nic brego o nich nie słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kate29