Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość dorota przybylowska

CO ZA SKLEPY

Polecane posty

Gość dorota przybylowska

W GRUDNIU ZAMÓWIŁAM W TORUŃSKIM SKLEPIE ŁAWĘ ,EKSPEDJENTKA POINFORMOWAŁA MNIE ŻE JEŻELI ŁAWA BEDZIE W GLÓWNEJ SIEDZIBIE W KRAKOWIE TO PRZYWIOZĄ MI JĄ ZA JAKIEŚ 2 TYGODNIE A JEŻELI NIE TO BEDĘ CZEKAĆ DO 4 TYGODNI GDYŻ JEST ONA SPROWADZANA ZE ZAGRANICY,JAK SIĘ OKAZAŁO MIELI JĄ NA STANIU.ŁAWE PRZYWIÓZŁ MI KIEROWCA WYNAJĘTY PRZEZ SKLEP W GODZINACH WIECZORNYCH,WNIEŚLIŚMY JĄ DO DOMU SAMI.PO WNIESIENIU JEJ DO DOMU OKAZAŁO SIĘ ŻE ŁAWA JEST USZCZERBIONA W JEDNYM ROGU,ODRAZU ZADZWONILIŚMY DO SKLEPU Z REKLAMACJĄ,A PO 30 MINUTACH MĄŻ POJECHAŁ ZE ZDJĘCIAMI USZKODZONEJ ŁAWY DO SKLEPU.PRACOWNIK SKLEPU WYSŁAŁ REKLAMACJE DO GŁÓWNEJ SIEDZIBY .PO 1 TYGODNIU KRAKÓW PRZYSŁAŁ NAM ŻE NIE UWZGLEDNIAJĄ NASZEJ REKLAMACJI BO TO SĄ WADY MECHANICZNE,CO ZA ABSURD.DALIŚMY TĄ SPRAWE DO BIURA KONSUMECKIEGO,ONI WYZNACZYLI Z TYM SKLEPEM SPRAWE POLUBOWNĄ I CO SIĘ OKAZAŁO ONI NA NIĄ NIE PRZYSZLI,TERAZ SPRAWA NADAL JEST W TOKU CO ROBIĆ DALEJ CZY KTOŚ MOŻE WIE,PRZECIEŻ NIE MOGŁAM OTWORZYĆ ŁAWY NA DWORZE BO BYŁO CIEMNO I PADAŁ ŚNIEG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×