Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Bridzit

umowa zlecenie-wynagrodzenie na reke, urlop bezpłatny?PROSZE o odp.

Polecane posty

Gość Bridzit

Witam Ostatnio zaproponowano mi umowe na zlecenie na okres 6 mies. Po pierwsze: chcialabym wiedziec ile mniej wiecej otrzymam pieniedzy "na reke" jezeli oferuja mi 1200 zl brutto? po 2:dopiero dzisiaj zrozumialam, ze bedac na umowie zleceniu nie przyszluguje urlop wypoczynkowy.Ale czy jest mozliwosc otrzymania urlopu bezplatnego?jezeli tak to na jaki okres czasu mniej wiecej? Zaznaczam, ze jest to moja 1praca,jestem studentka zaoczna i mam 19 lat.A praca ma byc pracą biurową wykonywana od pon-pt 8 h na dobe.Sadzicie, ze warto sie zgodzic na takie warunki czy sobie odpuscic i nie marnowac sobie wakacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bridzit
prosze o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość amazing bee
lepsze to niż żadna praca, zwłaszcza jeśli jesteś studentką zaoczną... co do kasy: 1200 zł *20%(koszt uzyskania przychodu)=240 zł, podstawa obliczenia zaliczki na podatek dochodowy : 1200- 240=960 zł, zaliczka na podatek dochodowy: 960*20%=182,40, czyli wynagrodzenie netto: 1200-182,40=1017,60 zł - tyle przypuszczalnie byś zarobiła, a co do urlopów to kwestia dogadania się z szefostwem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość amazing bee
miało być 960*19%, ale wynik gra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bridzit