Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pkuuu

Prostownica do włosów- jaka? proszę o pomoc

Polecane posty

Witam:) Zamierzam kupic prostownicę do włosów, ale zupełnie nie wiem jaką. Nie znam się na tym, a teraz w sprzedaży są jakieś ceramiczne, lustrzane, z funkcją jonizowania czy coś takiego:D mogę za nią zapłacic nawet sporo pieniędzy, tylko żeby była dobra. Kiedyś kupiłam taką http://allegro.pl/item393104251_karbownica_i_prostownica_mpm_kobieca_linia_tanio_.html za 25 złotych tylko po to,żeby zobaczyc jak wyglądam w prostych włosach. Wtedy prawie wcale nie prostowałam włosów więc nie potrzebowałam jakiejś dobrej. Tzn właściwie jestem z niej zadowolona, tlyko że ona potwornie niszczy włosy. Dosłownie mogę dopiero co ściąc włosy, wystarczy że ze 2 razy nią przejadę po włosach i już mam suche i rozdwojone końcówki. One się dosłownie palą!. Mam grube, kręcone włosy. Większosc prostownic jakie używałam( koleżanek, siostry) nie prostowała mi włosów... Czyli wynika z tego,ze trzeba mi prostownicę z dużą mocą:) i koniecznie z grzebyczkiem bo bez grzebyczka to w ogóle nic nie prostują i takie to są chyba tylko dla włosów prawie prostych, tlyko po to,żeby się nie wywijały. Także proszę o pomoc, zależy mi na dobrej prostownicy, ale chodzi mi tez o to,żeby mi zaraz nie zniszczyła włosów.Pomożcie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobre są prostownice brauna, z płytkami ceramicznymi. prostują nawet grube włosy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miało byc: \" więszkosc prostownic jakich używałam\" sorx za błąd:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzięki bardzo. A takie na parę na przykład? bo słyszałam,ze nawilżają włosy, więc wychodzi na zero:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach