Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

migotka123

staż czy normalna praca??? - pomózcie,bo jutro musze dać odp.

Polecane posty

hej mam pewien problem :-( Od miesiąca mam staz w biurze podrózy,ale już wiem,że to nie dla mnie....poprostu tam nie pasuje....męcze się za 600 zł, przy czym są małe szanse,że zostane po stażu zatrudniona (dowiedziałam się w urzędzie pracy,że było ok 15 stazystów i nikt nie został). dziś dostałam propozycje pracy w księgarni.na początku umowa na 3 miesiące.1000 zł. miesięcznie. praca od 9 do 19, ale nie codziennie,przerabia się norme i np ma sie jakis dzień wolny czy pracuje się krócej itp. niedziele oczywiście wolne, w sobote się pracuje,ale nie w każdą i za sobote ma się dzień wolny. dodam ,że jestem po studiach-zarządzanie-szukam,szukam pracy,ale cięzko jest... prosze pomózcie....co robić???zacisnąć zeby i męczyć się na stażu czy spróbować w księgarni??? już sama nie wiem,a jutro musze oddzwonić z odpowiedzią.

Gość Mar 30
bierz ta ksiegarnie a w wolne dni szukaj lepszej pracy. idz do przodu chociazby o te 400 zł i zmien otoczenie jak masz okazje .

Gość Mar 30
bedziesz miala sprzedaz i obsluge klienta