Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Oxfordżanka

Studia za granicą

Polecane posty

Gość Oxfordżanka

Czy możliwe są sudia za granicą ( mam na myśli najlepsze uczelnie : Harvard, Cambridge, Oxford)z polską maturą. Jestem z małego miasta i nie ma tu możliwości zdania międzynarodowej matury. Proszę o pomoc.

Gość tylko te studia
kosztują chyba masę kasy ;) bo to w większości są uczelnie prywatne jeśli się nie mylę...

Gość Oxfordżanka
Jeśli mogę wiedzieć to na jakiehj uczelni? Kamień z serca mi spadł , już myślałam że będe musiała się przenieść do innego miasta , żeby zdać taką maturę . Dziękuję:)

Gość Oxfordżanka
Aha jeszcze raz dzięki:)

Gość Oxfordżanka
Ale ja od dziecka marzę o Oxfordzie. Barzdo mi na tym zależy , tylko nie znam się na tym wszystkim co tyczy się samego dostania na studia. Skoro przyjęli Cię we Włoszech to w Anglii też pewnie przyjmą. A pisałaś pewnie jakieś egzaminy jeżeli nie masz matury międzynarodowej?

Gość kikoo
moja kolezanka studiuje na sorbonie (paryz) i tez nie miala problemow z polska matura:)

Gość Oxfordżanka
No to świetnie o Sorbonie też myślałam bardzo bardzo dziękuję:):):):*:*

Zdawalam tylko egzamin z wloskiego (musialam omowic jakis tekst) i tyle. Co do matury to musialam ja miec przetlumaczana i zalegalizowana w konsulacie.

Gość Oxfordżanka
Ratujecie moje marzenia :):) Jesteście kochane. Naprawdę myślałam , że z polską maturą będzie koniec a u się okazuje , że największym problemem będzie ją dobrze zdać. Thanks dziewczyny

Gość oczywiscie ze mozliwe