Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ewelina102

skaza bialkowa i alergia na gluten

Polecane posty

Gość Ewelina102

moj 6 miesieczny synek ma Atopowe zapalenie skory(AZS).od poczatku karmie piersia i od poczatku jadlam wszystko i do 2 miesiaca nic nie bylo od 2 mies synek zaczal miec sucha skore,wiec dostalam hydrokortyzon ktory pomagal tylko gdy go uzywalam.od 3 dni maly ma plamki rozowawe na policzkach,moze to od tego ze spi zawsze na brzuchu i ociera twarz o materac albo to skaza bialkowa?za uszami skora mu peka a w srodku uszu jest sucho,bardzo sucho.maly od niedawna tez zaczal ulewac duzo mleka po jedzeniu.je tez zupki ze sloika i po nich mu sie nie ulewa.mial zaparcia po tym jak zaczelam mu dawac dania ze sloikow ale juz robi kupke normalnie.podejrzewam ze moze miec alergie na gluten,ale nie jestem pewna lekarze nic nie mowia ale wszystko na to wskazuje.czy ktos sie zna?wiecie cos wiecej jak sie okazuje ta alergia i skaza bialkowa?