Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lipa00

PROBLEM ZE ZLOSLIWYMI UWAGAMI W PRACY-PROSZE O RADE!!!!!

Polecane posty

Gość lipa00

W pracy(budzetowka,mamy pomagac innym)jestem od niedawna(czerwiec).Jestem na stazu, jestem po studiach. Sa tam zlosliwe osoby i kilka sytuacji pokazalo, ze moje wyksztalcenie stalo sie moim przeklenstwem. Jak napisalam, bylo wiele sytuacji, w ktorych ponizano mnie. Jedna z takich sytuacji przytocze, bo nie wiem, jak sobie radzic.Moze wy mi pomozecie, na co licze. Mialam goraczke, bylam chora i przyznalam sama kolezance, ze popelnilam pomylke w przepisywaniu list (zamazywaly mi sie literki itd). Kolezanka , ktora nie darzy mnie sympatia (wyczulam ,ze wlazi w dupsko bez wazeliny a ja tego nie akceptuje) obgadala do innych o tym ,co zrobilam. Jedna kobieta powiedziala zgryzliwie o mojej glupocie i wyksztalceniu (tak bezosobowow,ale oczywiscie kazdy wiedzial ze o mnie i sie na mnie popatrzyli).Poczulam sie zle, upokorzona. Co mam w takim razie robic??Czy odpierac jakos zarzut, czy tak jak zrobilam-nic nie robic ispuscic glowe??? Takie sytuacje (tez usmieszki itd)powtarzaja sie. Prosze o rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jestes na stazu, olej to jesli nie potrafisz byc równie wredna . zalicz staz i najwyzej wtedy wypnij sie na nich. okaz im lekceważacy brak uwagi beda wkurzeni ze trudno cie sprowokowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak widza słabszego to chca zagryźc ( jak zwierzeta a nawet gorzej ). nie okazuj slabosci bo ci dowala na maksa. badz ponad tym , olewaj ich i tyle. i nie przyznawaj sie do bledów tak ostentacyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lipa00