Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pytająca bo nie wiedząca

studia doktoranckie - temat pracy - doradźcie

Polecane posty

Witajcie. Mam taki problem. Jestem po filologii germańskiej, wybieram się na studia doktoranckie, ale nie mam wymyślonego tematu. Może jakiś germanista mi doradzi. Interesuję się Kafką i wpływami biblijnymi na literaturę niemiecką, ale może być coś zupełnie innego, bo cala literatura niemiecka jest "w moim guście" ;) Pomocy dobre duszyczkiiiii... aha i jak ktoś wie, jak rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej, żeby promotor przyjął na te studia...

Witaj Iberystko :) Ale ja widzę, że czasem ludzie pomagają z niemieckiego potrzebującym, może akurat ktoś się trafi... Zaoczne doktoranckie? a to tak można?? jestem dość zielona w tych sprawach... ale szczerze wolałabym trochę popracować ze studentami i takie tam... :)

Pewnie, że można :) Mój chłopak właśnie skończył zaocznie dr :) Pracował i studia skończył- chyba lepsze rozwiązanie :) A może popozmawiaj ze swoim opiekunem na studiach mgr, może on Ci podpowie i udzieli wielu cennych wskazówek :) Jemu bym prędzej zaufała ;)

a możesz coś więcej powiedzieć o zaocznych???? BARDZO mnie to interesuje :) jak się na nie dostać i ile trwają? Promotorkę zapytałam mailowo,, ale na razie nie mam odpowiedzi i się trochę denerwuję :(

Gość temat wymysl jakikolwiek
zeby podac przy rekrutacji... pozaniej i tak sie zmieni ;) I dopiero przed otwarciem przewodu sie zajmiesz formulowaniem ;) Mi zmienil sie jeszcze przed sama obrona ciutke :P Choc to niedozwolone :classic_cool: