Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ale sie wkurzyłam

Sklep internetowy mnie oszukał,co robić?

Polecane posty

Gość ale sie wkurzyłam

Pisałam tu parę dni temu że sie niepokoję brakiem maila od nich no i wykrakałam.Przysłali mi inny produkt i do tego o 100 ml mniejszy!Nie wiem czy to pomyłka czy celowe oszustwo,ale pewnie każą mi to odesłać i jeszcze płacić za ich błąd za przesylkę.Co robić?Nie mam doswiadczenia w takich sprawach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maga maga
A co jest na stronie napisane odnoscie zwrotow, pomylek, reklamacji?????? W ogole cos jest na ten temat napisane????? Z jakiej strony zamawialas????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
W regulaminie jest cos takiego: "Zgodnie z przepisami, Sprzedawca odpowiada wobec Nabywcy za niezgodność towaru z umową. W wypadku takiej niezgodności Nabywca może żądać wymiany towaru." Ale kurde dlaczego ja mam płacić 8,50 za ich błąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maga maga
A kontaktowalas sie w ogole z nimi juz w tej sprawie????? Zapytaj czy to ty masz pokryc koszty wysylki i dlaczego,skoro oni popelnili blad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Jeszcze sie nie kontaktowałam,przed chwila dostałam tą przesyłkę.No ale jak oni mogą pokryć?Musieliby mi przelać pieniadzze na konto a ja nawet konta nie mam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maga maga
To zaproponuj, zeby dodali cos gratis za ich pomylke. Sadze, ze wszystko da sie wyjasnic i rozwiazac polubownie. Jak ktos prowadzi sklep internetowy to raczej woli zatrzymac klienta niz go stacic. Badz dobrej mysli. Na allegro zamawialas?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
No własnie nie.Sklep jest mało znany i chyba troche dziwny bo wcale nie miałam z nimi kontaktu odkąd złożylam zamówienie,nie napisali że dostali pieniądze ani że wysłali paczke,a przeciez tak sie zawsze robi.Nawet nie wiem jak to im napisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maga maga
A nie podali nr telefonu, zeby zadzwonic???? Napisz ze dostalas przedmiot inny niz zamawialas i chialabys go wymienic. Zapytaj jak proponuja rozwiazac ten problem i co ze zwrotem kosztow przesylki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Podali nr telefonu ale nie zamierzam jeszcze tracic na nich kasy.Napisałam,że przysłali zły towar i że mam nadzieję,że go wymienią.Mam nadzieję,że nie będą sie migać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to jak się z nimi nie zadzwoniłaś ani nawet w inny sposób nie nawiązałaś kontaktu to o co Tobie chodzi? Każdy się przecież może pomylić, tam też pracują tylko ludzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Przeciez napisałam że dopiero niedawno odebrałam paczke i od razu tu napisałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maga maga
Jak nie odpisza w ciagu 24h to zadzwon. Zycze pomyslnego rozwiazania sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Mogą sie pomylić ale pewnie ja będę musiała za to zapłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Dzięki maga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość frottka
Nic nie musisz placic, to oni pokryja koszty wysylki, a kase oddadza ci przelewem pocztowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
A czy mozna zrobic jakoś tak żeby mi przesłali kasę nie na konto tylko jakos inaczej?Bo nie mam konta,jak już pisałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewem pocztowym do domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Odświeżam,bo chciałabym sie dowiedzieć co mogę zrobić,czy mogę sie gdzieś zwrócić z moim problemem,bo ten sklep nie odpowiedział na mojego maila,napisali,żebym odesłała produkt to wymienią,a na moje pytanie co z kosztami tej przesyłki nie odpowiedzieli nic.Nie wiem co robic,wkurzaja mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość haniuta65
jak niechcesz tego towaru a niechca ywmienic masz 10 dni na bezpodstawne odeslanie towaru ale placisz za przesyłke w ciagu 14 dni musza ci oddac pieniadze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość haniuta65
ojezu jak ci tak bardzo zalezy to napisz zeby ci odesali te 8 zł;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale sie wkurzyłam
Pewnie ze mi zależy,dlaczego mam płacić za ich błąd.Czy mi ktos dałby za nic 8 zł?Nie chodzi o to,że nie chcą wymienić,grają na zwłokę,pewnie liczą,że dam sobie spokój,a to co mi przysłali kosztuje 10 zł mniej niż to za co zapłaciłam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość haniuta65
no to zadzwoon i powiedz to co tu piszesz 1zl na tel to nie taki dramat. mi zawsze przy pomylkach wrzucali pieniadze za przesylke do kartonu paczki. w akims wooreczku albo kopercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×