Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość martulkaaaa

ile mogę zarabiać

Polecane posty

Gość martulkaaaa

Jak myślicie ile mogę zawołać za pracę w dużej międzynarodowej firmie w Warszawie na stanowisku specjalisty (praca biurowa, firma usługowa)? Dodam, że nie mam doświadczenia w danym obszarze, więc pracodawca będzie musiał mnie od początku wyszkolić. Mam kilkumiesięczne doświadczenie (inna branża), licencjat i ukończone studia magisterskie, ale jeszcze bez tytułu (bez obrony). Poza tym standard: angielski świetnie, komputer nieżle, predyspozycje psychiczne na stanowisko odpowiednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt nie wie
???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość could you
nie zapytałaś o to? Nie było takiego tematu na rozmowie kwalifikacyjnej? To niepoważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monikkkka
Przy tak ogolnikowych informacjach jakie podalas jesli powiesz w granicach 2-3tys netto to wiele sie nie pomylisz. To czy blizej 2 czy 3 musisz zadecydowac sama, skoro przyjmuja a nie zwalniaja to kryzys mocno ich nie dotknal wiec maja kase, ogloszen o prace jest duzo wiec nie jest proste jak kiedys pozyskanie pracownika. Powiedz, np. ze utzymujesz sie sama, placisz za jezyk, wspierasz rodzicow itp tylko nie klam. Chodzi o to abys dala jasny sygnal ze masz wydatki inne niz kino, a praca u nich jest dla ciebie bardzo wazna. Im tez zalezy na malej rotacji pracownikow. Moze zostaw im ostatnie slowo i powiedz, ze "aby sie utrzymac moje zarobki powinny oscylowac w okolicach 2,5 tys zl". Powodzenia. --- 🌻🌻 www.stasieczek.com 🌻🌻

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martulkaaaa