Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość chamomilla recutita

Depresja z powodu pracy

Polecane posty

Gość chamomilla recutita

Teraz zaczynam moje użalanie i lamenty:( Pracuję od trzech miesięcy. Niby jest fajnie, szef "dba" o mnie, w sensie takim, że jestem najmłodszą osobą w pracy i nie pozwala innym wchodzić mi na głowę. Przez to wszyscy sądzą, że pracę dostałam po znajomości i wszyscy do mnie z dystansem. Wręcz unikają mnie, przychodzą jak już muszą, a gdy już się pojawiają to zero rozmów. Taka napięta sytuacja. Rozumiałabym to gdybym rzeczywiście miała tę pracę załatwianą. Następna rzecz to obgadywanie mnie za plecami, i gdyby te plotki do mnie nie docierały czułabym się o niebo lepiej. Prawda jest taka, że taka plotka wcześniej czy później dociera do mnie i humor mam zjebany do końca tygodnia. Next: czyhanie na mój błąd, jakies niedociągnięcie, przeoczenie. Staram się pilnować, ale nie myli się tylko ten, który nic nie robi. Żyję pod taką presją, aby wszystko było idealnie zrobione. Ale tu wszystko jest na odwrót. Im bardziej się staram tym bardziej się gubię, popełniam błedy. A gdy już coś jest źle moje morale i cały zapał leci na łeb na szyje. Przestaję w siebie wierzyć i swoje umiejętności. Do wszystkiego podchodzę z niechęcią, cięzko mi jest na czymkolwiek się skupić. Jak jestem w pracy to myślę tylko o tym, aby była już 15, a gdy jestem juz w domu to moje myśli wędrują do pracy czego nie zrobiłam a może źle zrobiłam, znów będą komentarze... Już mam wszystkiego dość, męczy mnie to wszystko. Nie mam nawet komu się pożalić, poskarżyć, bo zaraz komenatrz "masz prace to ją szanuj". Ale to mnie powoli niszczy. Wczesniej chodziłam całym swiate, wszędzie mnie było pełno, miałam full energii, żałowałam, że doba ma tylko 24h. A teraz?.... Najchętniej nie wychodziłabym z domu, unikam wszelkich spotkań, przestałam