Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ownica

spinki do mankietów

Polecane posty

Gość ownica

chciałabym podarowac komuś spinki do koszuli, a że nie znam się na tym nic a nic, prosze o wskazówki. Mam na to do 200 zł i wiem, ze ma to być naprawdę coś klasą :) bo to wyjątkowa sprawa :) pomóżcie mi proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolczykarka
200zl wystarczy w zupelnosci! ja kupowalam swojemu facetowi w aparcie - srebrne, kwadratowe z onyksem - klasyczne i eleganckie. Maja tam niezly wybor-wiec polecam przejsc sie i zrobic rekonesans:) Nie polecam okraglych, bo z tego co sie orientuje niewielu mezczyznom sie podobaja...ale to w sumie kwestia gustu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolczykarka
polecam jeszcze zaniesc do grawera zeby zrobil inicjaly szczesliwie obdarowanego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ownica
czyli okragłe nie, zapamiętam :) o to mi właśnie chodziło, dziekuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolczykarka
tak mi przynajmniej powiedzialo kilku znajomych kolegow - bo zanim dokonalam zakupu zrobilam wywiad srodowiskowy;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ownica
i taki wywiad właśnie przeprowadzam :) wiem,z ę to troche takl jak kupowac kobiecie biżuterie i trudno idealnie ustrzelić, ale jeśli nie popełnię gafy typu okragłe, to już duzo wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ownica
popatrzymy na stronę apart'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolczykarka
tez zajrzalam na ich stronke, ale jest tam niewiele - w sklepie maja wiekszy wybor!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maddzia20