Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciemno wszedzie...

juz nie mam sily szukac pracy...

Polecane posty

Gość ciemno wszedzie...

dziesiatki cv, kilkanascie rozmow, troche dni probnych i nic :( szukam pracy od 2 miesiecy i mam dosc tego wszystkiego, strasznie doluje brak pracy to chyba rownie zle jak choroba :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nena24
hehehe..ja szukam od wrzesnia, jestem po studiach, znam 2 jezyki, robie podyplomowe i nawet ze sklepu obowniczego nikt sie nie odezwał... :0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciemno wszedzie...
no to mnie pocieszylas :O i jak sobie radzisz? ja juz serdecznie mam dosc wysylania czy zanoszenia cv, ale trzeba nadal co zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alexanderson
I tak jesteś w lepszej sytuacji niż ja - szukam od końca sierpnia i żadnego odzewu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marikkkaa
a jakie studia kończyłyście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marikkkaa
hallo????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Malina................
mąż szuka 2 mies. wysłał 200cv odpowiedzi dostał5 wszystkie negatywne. ZAŁAMKA!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marikkkaa
no napiszcie błagam... Ważne to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kwintes....
ja kończyłam psychologię, pracy w zawodzie szukam od 2 lat:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz M