Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hawela

Fundusz emerytalny - pomocy

Polecane posty

Gość hawela

podjełam moja 1 race od 1 lutego -- i nie wiem co z fundudszem nie chce być wylosowana , jestem zielona w tych sprawach , gdzie mam isc sie dowiadywac o funduszu jaki jest najlepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w internecie poszukaj
ranking OFE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hawela
dzieki ale powiedz mi jak ja mam to załatwić , ide do biura tego funduszu i wypełniam papiery i to wszystko????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w internecie poszukaj
na niektórych np ING mozesz się zapisać online ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie rób tego online ... bo będziesz nadal laik jak jesteś i po co Ci to ???? wejdz na rankingi www.money.pl zakładka emerytury - nie wchodz Broń Boże na forum bo tam sie wypowiadają sami pseudo agenci podobni do tego przed moim postem, a nie zwykli ludzie z problemem. Popytaj znajomych, rodzinę gdzie są itd ... Następnie zadzwoń na infolinię i poproś o agenta - najpierw na spotkaniu poproś o to by Ci wytłumaczył jak działa ofe - ile % idzie do zus ile do Ofe jak nie będzie wiedział - nie podpisuj umowy tylko popros na infolinii o drugiego, bardziej douczonego ... Płacisz za to duża kasę wiec wymagaj - niby Ty nic nie dajesz mu do ręki, ale Towarzystwo mu niezle zapłaci z Twoich przyszlych składek i opłat .... W sumie To Ci współczuje - bo masz nie lada wyzwanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hawela
dziękuje serdecznie o taka wypowiedz mi chodziło :):)a jednak sa tu dobrzy ludzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hawela