Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zetafon

mam pytanie

Polecane posty

Gość zetafon

hej,mam pytanie odnośnie tej własnie usługi orange. Do 15 lutego miałam uregulować należności w wysokosci 25zł,zapłaciła 16(poniedziałek).Od wtorku zostały wyłączone usługi-rozmowy przychodzące i wychodzące.Do dnia dzisiejszego nie zostałyt włączone.Nie wiem juz co mam robić,dzwoniłam już do BOK z 1000razy i wiecznie mnie zbywają i przepraszają,że to już dziś zostaną włączone usługi.Czy ktoś miał moze podobną sytuację i załatwił ją może w jakiś inny sposób?W sumie zastanawiam się nad zerwaniem umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zetafon
i chyba mam podstawy prawne? nic nie moge znaleźć w regulaminie oprócz zobowiązań konsumenta;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zetafon
proszę o odpowiedź,istotny temat dla mnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zetafon
upupup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zetafon
nikt nie wie?/??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja zaplacilam raz rachunek ostatniego dnia a i yak mi wylaczyli rozmowy wychodzace.Zadzwonilam do nich i po ok godzinie mialam tel odblokowany.Moze zamiast dzwonic,idz do salonu Orang i powiedz ze nie wyjdziesz jak Ci nie odblokuja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zetafon
byłam i w salonie,w salonie babka dzwoniła do BOK.Mi wyłączyli i wychodzące i przychodzące,to jakaś kpina!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja to myślę
najlepsza rada: przejdź czym prędzej na Play Fresh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×