Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

elaudi

jaka scieme wrzucacie do CV

Polecane posty

akurat jestem po studiach i szukam pracy ale nie we własnym zawodzie (tam praca jest ale wole spróbować czegoś innego) studia były ciężkie wiec nie miałam kiedy zdobyć doświadczenia w innej dziedzinie...ale nieważne ;) chodzi o to ze pisząc cala prawdę i tylko prawdę w CV nikt by człowieka bez doświadczenia nie przyjął ;) można zawsze coś podkoloryzować wiec pytanie - jakie drobne kłamstewka wrzucacie do CV - z ciekowsci pytam? nie chodzi mi o ściemę typu \"skoncznylam/skonczylem medycyne\" a mam mam tylko srednie wyksztalcenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ale się uśmiiałem
nie wolno klamac w CV. a studiowac najlepiej finanse a nie jakies bzdurne kierunki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierunek medyczny bzdura nie jest ale chce spróbować czegoś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowincjuszka
Nie radze wpisywac klamstw do cv bo wiele z tych rzeczy jest czesto weryfikowanych. pytaja o certyfikaty, swiadectwa ukonczenia i naprawde nie milo jest potem gdy okazuje sie, ze to nieprawda. Porob dodatkowe kursy, popytaj o staze i jedyne ubarwienia jakie mozesz robic to napisac, ze dana dziedzine znasz lepiej niz w rzeczywistosci (oczywiscie miedzyczasie pilnie sie douczasz). Ja tak zrobilam, ze o stazch opowiadalam z wiekszym ubarwieniem, twierdzilam, ze znam jezyk lepiej niz rzeczywiscie znam, bardziej sie "eksponowalam":)) Potem miedzyczasie rzeczywiscie douczalam sie z danej dziedziny by nie wyjsc na klamce. Nigdy jednak nie mowilam, ze umiem cos o czym nie mam zielonego pojecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach