Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

czona

****** NASZ ŚLUB ****** CZERWIEC 2010 ******

Polecane posty

Gość Eva84
Ewelina1985, chcemy taki skromniejszy ślub, bez poprawin, ale chciałabym jakis zespół, żeby można było potańczyć. Myślałam o karczmie jamneńskiej, słyszałam że jest tam nawet fajnie. Tylko nie wiem ile tam jest miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość puszekokruszek1981
a jaki macie budzet na slub i podroz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witajcie a macie juz alkohol na wesele????? jesli nie to zapraszam do mnie mam sobieskiego do odsprzedania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przyszła żonka
Witajcie przyszłe żonki:) To jako że jestm nowa zacznę od odpowiedzi na pytanka: 1. Kamila i Damian 2. świętokrzyskie 3. 24 ja, 22 On 4. 29 czerwiec 2002 5. w drodze do Anglii:) 6. 22 styczeń 2007, przy pełni księżyca w najpiękniejszym miejscu:) 7. 26.06.2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przyszła żonka
A co do etapu przygotowań, to to co najważniejsze mamy już załatwione czyli salę i muzykę:)) Jeszcze teraz szukamy fotografa i kamerzysty, ale mam nadzieje ze z tym będzie już mniejszy problem:) Pozdrowionka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anik..
dziewczyny jesli chodzi o fundusze to za moje wesele wychodzi ok 27000. Wesele na ok 100osób. Mam załatwioną sale, zespół i fotografa. Obecnie rozglądamy sie za kamerzystą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość puszekokruszek1981
27000 za samo wesele czy za wszystko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość puszekokruszek1981
a ja wyliczyłam, że powinniśmy zmieścić się ze wszystkim w 12 tys. Stroje(suknia, garnitur, welon, rekawiczki, bielizna, fryzjer, kosmetyczka, solarium, paznokcie, buty) z dodatkami dla nas obojga max 4000 Kościół: max 1000 Restauracja 15x65=975+200(tort)+100(alkohol)=max1275 Wczasy dla 2 os. (zaprzyjażnione biuro turystyczne): 2000 zł Fotofraf: 650 zł (sesja 2h w parku, kościół, restauracja) Kościół, kwiaty, zaproszenia, auto, pierścionek zaręczynowy, obrączki: ok. 3000 Razem ok. 12 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość motylek_85
Nam za wszystko poza podróżą poslubną wychodzi 36.000zł Ślub na ok. 70 osób ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1.Renata i Michał 2.Radom 3.ja 21, On 23- za rok o 1 wiecej:D 4.4 lata, 8 miesiecy i 10 dni 5.wpadlismy na siebie na ulicy, przez kolezanke 6.oswiadczył mi sie w styczniu 2008, klękał, kwiaty.. łzy szczęscia :D oficjalne maj 2008, z rodzinką :) 7.5 czerwca 2010 o 16.30 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli szukacie fotografa, to polecam naszego- sprawdzony, niedrogi. www.wielki-dzien.pl MAJĄ WŁASNA MAKIJAŻYSTKĘ.... OKOLICE ŚLĄSKA i ŁODZI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkie czerwcowe Panny Młode:) Nasze dane: 1. Aga i Łukasz, 3. 22 i 24 4. 3 lata:) 5. znamy się od dziecka 6. rok temu, najpierw sami... a później oficjalne z rodzinką bo się uparli że tak łatwo mnie nie oddadzą:P 7. 26.06.2010:) Mamy już zamówioną salę i zespół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SzanującaKlasykę
Jak słyszę teksty w stylu \"teraz wesela, robi się tylko na wsiach\", to mnie krew zalewa! Może w ogóle- ubierzcie stare łachmany do Kościoła, zamiast obrączek uszczelki do mocowania śrub i nie zapraszajcie gości. Po co celebrować ten dzień, prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAMY: ---- SIEBIE---- (przede wszystkim, reszta jest na 2gim planie) 1.date 2.sale 3.orkiestre 4.kamerzyste 5.fotografa 6.kościoł 7.swiadkowie 8.wybrane wzory zaproszeń 9.transport gości z kościoła na sale- taksówki 10.kucharke z obsługą 11.wybrany tort 12.osoba do pieczenia ciast 13.wybrane auto 14.wybrany repertuar dla chóru na ślub 15.ustalone kto będzie odprawiał Msze Ślubną wraz z \'obstawą\' ministrantów 16.lista gości(wstepna- ale mysle ze juz taka zostanie :P ) 17.wybrana piosenka na pierwszy taniec i rodzaj tańca :P 18.wzór wiązanki i butonierki NIE MAMY: 1.sukienki/a narzeczony gajerka :P i dodatków do stroju- wiele mi sie podoba, ale jak wybiore w końcu to nie wiem :D 2.Kuponych zaproszeń 3.jeszcze nie zamówilismy samochodu do slubu 4.nauk przedmałżeńskich 5.kursu tańca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
'SzanującaKlasykę' tez mam takie zdanie. wiadomo, ze sa osoby które chca skromniej, mniej hucznie. aczkolwiek wrecz zatajanie dnia swojego slubu przed oczami innych jakos mnie smieszy... jakby bylo to cos złego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatkanuta o kurcze to widzę że przygotowania pełną parą:) zaczynam się bać że ja nie zdążę. teraz poszukuję kamerzysty i fotografa bo to najważniejsze. A jaką piosenkę wybraliście?? My się zastanawiamy jeszcze ale najbardziej mi się podoba Grzegorz Tomczak Niebieska piosenka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Też bym chciała walca, ale my raczej nie znajdziemy czas na kurs tańca:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jovita77
Witam wszystkie przyszle szczesliwe zony! 1.Jovita i Aleksander 2.pomorskie 3.ja 30, moje serce 40 4.03.10.2004 5. na jego wystawie(jest artysta malarzem) 6.30.05.w Wenecji 7.2010 Ewelina1985,przeczytalam,ze organizujesz wesele w Apollo w Darlowku.Bylam tam i zakochalam sie od pierwszego wejrzenia w tym miejscu.Sala jest przesliczna i Hotel pieknie polozony.Nie znam jednak nikogo,kto wyprawial lub bawil sie tam na weselu.Slyszalas moze jakies opinie na temat Apollo?Na ile osob organizujesz wesele? Bede wdzieczna za kazda odpowiedz. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam :) Ja tez nie znam nikogo kto organizowal tam wesele, ale jak bylam podpisywac umowe kilka tygodni temu to oni akurat byli po weselu pary, ktora przyjechala tam az ze Stargardu Szczecinskiego wiec chyba musi byc fajnie, bo inaczej ludzie by taki kawal drogi nie ciagneli gosci. Organizuje wesele na okolo 100 osob wiec niestety, ale nie pomieszcza stolow na Sali Balowej wiec stoly beda w restauracji a na drugiej sali bedzie parkiet. Mnie tez sie to miejsce spodobalo od pierwszego wejrzenia. Mysle,ze mojemu narzeczonemu jeszcze bardziej :) Poza tym bedziemy mieli wielu gosci z zagranicy wiec oni beda sie od razu mogli tam zatrzymac przez kilka dni pobytu w Polsce. Jeszcze jedna uwaga, oni nie organizuja zadnych wesel w lipcu i sierpniu. My bierzemy slub koscielny wiec, aby nie wozic tych gosci w ta i z powrotem slub tez odbedzie sie w kosciele w Darlowie. Juz sobie zamowilam godzine i bylam bardzo mile zaskoczona wizyta w kancelarii parafialnej. Zarowno zakonnica jak i ksiadz ( a dokladniej ojciec zakonny, bo kosciol jest prowadzony przez Franciszkanow) byli przemili i bardzo we wszystkim pomocni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość evvvunia
dobra dziewczyny ślub w czerwcu czyli za rowny rok. Kiedy zaczynacie chodzic za suknią? czy juz? Bo chyba troche to potrwa zanim znajdzie sie swoja wymarzoną????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja to tak myślę, ęe na jesieni zacznę za sukienką chodzić i to najpóźniej bo znając mój charakter to trochę potrwa. Już się nie mogę doczekać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jovita77
Ewelina1985,dziekuje Ci bardzo za tak szybka odpowiedz.Nie wiedzialam,ze nie organizuja wesel w sierpniu.Dziekuje Ci za cenna informacje.W takim razie musimy szybko zdecydowac sie na czerwiec.Jesli oczywiscie sa jeszcze wolne miejsca.Ja rowniez bede miala wielu gosci za granicy,wielu z nich jeszcze nigdy nie bylo w Polsce.Dlatego tez zalezy mi tak bardzo na tym magicznym miejscu.Obawiam sie jednak troche tego,ze zimne przekaski beda podawane w formie stolu szwedzkiego.Bylam na weselu,na ktorym byl stol szwedzki i goscie krecili sie tylko z talerzami posrod tanczacych.Jak rozwiazalas ten problem?Czy mozna sie z nimi dogadac,zeby to zmienic?My planujemy okolo 70 gosci.I niestety pojawia sie tutaj nastepny problem.Wszyscy nie pomieszcza sie w Hotelu.Musze im zorganizowac spanie na terenie Darlowka.Jak do dzisiaj nie znalazlam zadnego rozwiazania. Dziekuje Ci jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciesze sie,ze moglam pomoc :) Ja mam slub 19 czerwca i wydaje mi sie,ze termin 12 czerwca tez jest zarezerwowany, ale nie jestem pewna na 100procent. Zadzwon do wlasciciela hotelu, jest naprawde milym i pomocnym czlowiekiem (mam nadzieje,ze nie zmienie tej opinii po weselu ;)) Moze zapytaj sie go o sierpien a nuz sie zgodzi :) Moi zagraniczni goscie tez w wiekszosci nigdy nie byli w Polsce,ale bedzie ich okolo 30 osob wiec wszyscy powinni zmiescic sie w hotelu. Co do polskich gosci bede im szukac jakiegos noclegu w poblizu hotelu. U nas zimny bufet nie bedzie ustawiony na sali, w ktorej bedziemy tanczyc tylko kolo baru. Widzialam zdjecia i w sumie ladnie to wszystko wygladalo. Jedyna moja obawa jest zwiazana z tym,ze goscie nie beda tanczyc jesli parkiet bedzie na oddzielnej sali. W dodatku na 99procent zdecydujemy sie na Dja, bo bardzo ciezko znalezc polski zespol, ktory nie kaleczy angielskich piosenek i jest w stanie poprowadzic impreze po angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jovita77
W takim razie naprawde musze sie pospieszyc. Obydwie sale w Apollo sa piekne.Bylam tam podczas Swiat Wielkanocnych.Uwazam,ze nie powinnas bac sie o to,ze goscie nie beda chcieli bawic sie na sali balowej.Caly Hotel tworzy niepowtarzalna atmosfere.Bywalam na weselach z odzielna sala do jedzenia i tanczenia i zawsze obydwie byly pelne i bylo wesolo.Tym bardziej,ze zaprosiliscie 100 gosci. Ja zdecdowalam sie na DJ.Jestem wlasnie w trakcie poszukiwan.Nie potrafie zaufac orkiestrze.Wole jednak "orginalne"rytmy. Ja rowniez mieszkam za granica i trudno jest mi z daleka podejmowac decyzje.Ale w sierpniu jade do Polski i mam nadzieje,ze pozapinam najwazniejsze sprawy "na ostatni guzik" . Bede szukala Hotelu,pensjonatu,domkow w poblizu Apollo,gdzie moglabyn ulokowac gosci.Jak uda Ci sie cos fajnego znalezc napisz prosze.Mam naprawde wielka nadzieje,ze w sierpniu rozwiaze wiele moich niejasnosci, bo ta koordynacja na odleglosc doprowadza mnie naprawde czasami do "dzikiego szalu":) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasjannnn
Ja mam 26.06.2010 mamy sale orkiestre i kosciol co dalej nie mam ojecia pomocy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jovita, ja na szczescie w Polsce mam siostre, na ktorej moge polegac w pelni i ktora bardzo pomaga mi w organizacji. Nie chce dzwonic stad, bo ludziom wyswietla sie numer zagraniczny i mysla,ze moga zawolac wieksza kwote, bo pracuje zagranica i jestem ,,bogata,, :P Mysle,ze noclegami gosci polskich zajme sie przy nastepnym pobycie w Polsce, bo jednak czerwiec to nie srodek sezonu i nie powinno byc wiekszego problemu ze znalezieniem kwater. A moglabym zapytac czy Twoj narzeczony jest Polakiem czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×