Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zamówiłam książkę

Skandaliczne zachowanie kuriera!

Polecane posty

Gość zamówiłam książkę

Zamówiłam książkę w pewnym sklepie. Wysyłka w 24h. Przesyłka kurierem miała być w ciągu 1 dnia. Sklep wysłał paczkę terminowo o czym zostałam poinformowana mailem, natomiast kurier jechał z paczką nie dzień tylko... dwa tygodnie. Jak przyjechał z paczką spytałam się dlaczego tak długo zeszło, po czym on wyskoczył do mnie z mordą że jak mi nie pasuje to żebym sobie osobiście w sklepie odebrała. Jako że paczka nie została dostarczona w terminie odmówiłam zapłaty za przesyłkę. Kurier powiedział że nie da mi paczki jeśli nie zapłacę. Ja powiedziałam że nie zapłacę za przesyłkę i koniec po czym on wyszedł. I co teraz robić??? Chcę swoją paczkę ale nie mam zamiaru płacić ani grosza za jej dostarczenie po dwóch tygodniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zamówiłam książkę
Dlaczego mam im zapłacić jeśli oni nie wywiązali się z usługi w terminie??? Miało być na drugi dzień po wysyłce a było za dwa tygodnie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
co racja to racja.udaj sie do biura komnsumentow...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zamówiłam książkę
Biuro konsumenta?? A co to jest dokładniej??? Bo słyszałam o takich urzędach ale tak naprawdę to nic nie wiem na ich temat. Tu nawet nie chodzi o pierdolone 8 złotych 75 groszy tylko o potraktowanie mnie. Miałam chyba prawo spytać dlaczego tak długo szła przesyłka? Nawet bym może i zapłaciła gdyby ten kurier nie wyskoczył do mnie z mordą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Złóż skargę na firme kurierską do ksiegarni i zarządaj przeprosin oraz wywiazania się z umowy. Oni złożą skargę na kuriera. Złóż skarge na kuriera na piśmie, opisujac sytuację w jego firmie i zarządaj przeprosin i zadoścuczynienia, za to, ze przez niego nie otrzymałas w terminie towaru. po trzecie mozesz poprosić rzecznika praw konsumenckich, albo urzad ochrony konsumenta, żeby interweniowali. Sklep mozesz poprosić, zeby wyłał książkę na swoj koszt, ponieważ nie wywiązał się z umowy. jak odmowią wystaw im odpowiedni komentarz w internecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość firmy kurierskie w polsce
to burdele na kółkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość A czy to przypadkiem
Nie była firma kurierka "siódemka"? Ja w niej pracowałem i też lubiłem się wyżyć na klientach za bóle istnienia- zresztą, jak większość z tamtą, normalnie firma-frustratów :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombę bym podłożyła
takim nieuczciwcom. Co za flądry w tej firmie! Oni są dla klienta, za to im płacą, a nie odwrotnie. Pewnie że składaj skargi. Do tej księgarni i do firmy kurierskiej. Co za chamstwo żeby tyle przesyłkę przetrzymywać. Jak mają taki bałagan, to niech się zlikwidują najlepiej. Wystaw im opinię tam gdzie możesz. Niech im się za to oberwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dka...
nie plac im zrezygnuj z zamawiania w tej firmie zamow tą ksiazke w innej firmie bede mieli nauczke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo dobrze
autorka zrobiła,szkoda że nie zapisałaś nazwiska tego kuriera,oprócz skargi w sklepie mogłabyś złożyć skargę na niego w firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×