Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasiaksia

nie mam doświadczenia

Polecane posty

Gość kasiaksia

szukam pracy w księgowości ale nie mam doświadczenia, mam tylko praktykę studencką w br. Składam podania i ciągle mi zarzucają brak doświadczenia. Nie wiem już jak mam argumentować żeby mnie przyjęli bo wszystkie moje argumenty są zbijane. Nikogo nie obchodzi jaką uczelnię kończyłam specjalizacje, ani to że znam programy księgowe. Znajomości nie mam więc chyba do końca życia będę sprzedawcą bo w tym akurat mam doświadczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krystyna z gazowni_2009
To spróbuj dostać się na staż lub praktykę do jakiejś większej korporacji. Ogłoszenia są na stronach np. banków czy towarzystw ubezpieczeniowych. Otrzymasz nieduże wynagrodzenie (~1000) ale jest duża szansa, że zostaniesz w takiej firmie a nawet jeśli nie to zdobędziesz doświadczenie. Nie zapomnij wziąć z takiego miejsca referencji - przydadzą Ci się później.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dddddddddddddddddd
ja widzialam kiedys takie ogloszenie, tylko ze placili 650zl. netto przez pierwsze 6 miesięcy. W tym czasie uczą wszystkiego od podstaw a po tym czasie zatrudniają jako samodzielna ksiegowa. Nawet się troche nad tym zastanawialam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiaksia
Być może jest to wyjście ale nie w moim regionie. Tutaj nie ma żadnych większych korporacji. Mieszkam na podkarpaciu i nawet w wojewódźkim mieście ciężko jest znaleźć taką firmę. Szukałam już na stroanch największych firm w okolicy i nie organizują żadnych programów stażowych. To ogłoszenie co widziałaś za 650 zł pewnie dotyczyło stażuz up a na taki też nie mogę iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach