Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mdmxwd

nagrywanie rozmów przez pracodawcę

Polecane posty

Gość mdmxwd

Czy nagrywanie rozmowy dwóch osób (pracownika i klienta) bez ich wiedzy jest karalne?nie mam siły szukać odpowiednich przepisów. Chciałabym się upewnić, może ktoś wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość svbbhb
przed taka rozmową powinna chyba być informacja dla klienta że rozmowa jest nagrywana - tak czasem słysze jak dzwonie na infolinie jakąś - ty też powinnaś wiedziec o takiej praktyce. ale jakie są przepisy i czy nie ma jakiejś luki prawnej to nie wim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no niestety trzeba sie staracc
hehehe szofo zainwestowal w audyt a leniwi i opryskliwi dla klientow pracownicy sie burza hehehe . zamiast szukac przepisow ucz sie :dziekuje, zapraszam ponownie itp bo polscy sprzedawcy o tym nie pamietaja hahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość afbf
niekoniecznie w audyt. sam może oceniać i słuchać lub też może nawet własny dział monitoringu otworzyć . będzie monitoring a potem kołczing hehe :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mdmxwd
naukę już zakończyłam, miła też jestem ;) szukam informacji o konsekwencjach nagrywania rozmów telefonicznych bez uprzedzenia (petent - klient też nic o tym nie wie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ONA ODPOWIADA
Klient dzwoniący do firmy jest informowany przed każdą rozmową ,że jest nagrywana.Prowadzi rozmowę dalej albo się rozłącza.Co do pracownika,jest podobnie.Ja pracując w firmie x podpisałam papier,że zgadzam się na to ,aby moje rozmowy były nagrywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ONA ODPOWIADA
A w naszym kraju obowiązuje ustawa o ochronie danych osobowych.I jasna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdh
tyle że z wypowiedzi autorki wynika ze jej szef nie informuje ani klienta ani jej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mdmxwd
hdh > właśnie o to chodzi ONA ODPOWIADA> nic nie podpisywałam i oficjalnie nie zostałam o tym poinformowana,klienci też nie są informowani o tym,że ich głos jest nagrywany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mdmxwd
Czytam ustawę o ochronie danych i nic nie kumam,nadal nie wiem czy nagrywanie jest zgodne z prawem. Czy ktoś mógłby przetłumaczyć to na język polski? Czy jest na sali prawnik(może chociaż przyszły),HELP!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×