Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość agajek

Czy poradze sobie sama z papierami prowadzac e-sklep?

Polecane posty

Gość agajek

czy jednak niezbedna bedzie ksiegowa? czy moze ktos poradzic jak to wyglada ,jak czesto trzeba odwiedzac skarbowke w jednym miesiacu,czy mozna sobie poradzic samemu z prowadzeniem tych wszystkich papierzysk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w ramach odpowiedzi
Zależy ile faktur będziesz otrzymywać w miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agajek
acha ,pewnie kilka bedzie za towar z hurtowni ,chodzi o odziez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na początku może Ci sie to wydac straszne ale tak naprawdę to wcale nie jest takie trudne ;) zależy jaką masz księgowość, tzn czy jesteś na ryczałcie, karcie czy książce przychodów i rochodów. Jednak na czym byś nie była to jest to łatwe, prowadzisz tylko odpowiednie ewidencje, 1,2 lub chyba 3. Ale to jest proste, wpisujesz tylko kwoty faktur, od kogo i tyle :) dziś byłam pierwszy dzień w pracy w biurze rachunkowym, i powiem Ci, że za 5min roboty na komputerze biuro kasuje 100-150zł. Owszem, są firmy gdzie roboty trochę jest ale nie aż tak dużo (ok 30-60min w ciągu miesiąca). Więc jak dla mnie szkoda by było tyle kasy wydawać. Wolałabym raz w m-cu siąść nad tym i poświęcić tą godz na papiery. No chyba, że masz jakąś skomplikowana działalność i tych faktur będziesz mieć ze 100 w ciągu m-ca. A do urzędów to chyba tylko raz idziesz, do us rozliczyć się z podatku, i raz do ZUS-u zanieść deklaracje. To tyle z mojej strony. Jeśli coś źle napisałam niech ktoś mnie poprawi bo jestem dopiero początkującą księgową ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agajek
bardzo ci dziekuje za ten wpis....jeszcze nie mam dzialalnosci dopiero sie przymierzam i wlasnie zbieram informacje,napewno bede musiala skorzystac z porady jakiejs ksiegowej jak juz bede blizej ,chcialabym sama sobie to prowadzic ,no ale czy sie uda...w sumie to lubie papierkowa robote i jestem chyba kumata ,wierze ze dam arde,dziekuje ci i zycze powodzenia w nowej pracy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość informatyk Szymon Patyk
Jest dokładnie tak jak opisała nieobeznana w temacie.Też prowadzę sklep internetowy. Teraz mam ok 100 faktur miesięcznie, to prowadzę to przez biuro rachunkowe (czas !!!). Ale na początku 3-4 faktury miesięcznie wpisywało się w książkę, co miesiąc wypełniało różową deklarację watowską i jeżdżiło do urzędu. Deklaracje ZUS przesyłam internetowo (nie samokopiujące).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agajek
ooo fajnie ze do Zusu mozna wyslac netem to duze ulatwienie...... jesli ktos moze podpowiedziec jeszcze to mam pytania czy : 1.zakladajac e-sklep ktory bedzie mial siedzibe w moim mieszkaniu czy musze zakupic komputer,drukarke ,aparat fotograficzny itp -na firme czy moge korzystac z tych przedmiotow skoro mam je juz w posiadaniu jako osoba prywatna? 2.czy pod tym samym adresem moga funkcjonowac dwie rozne firmy-moj maz ma swoja firme pod naszym adresem 3. na jego firme jest internet i telefon to nie wiem czy ja bym musiala osobno zakladac drugi internet? no telefon to moge miec komorkowy to nie ma sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odp. 1 Możesz korzystać z rzeczy prywatnych, wpiszesz je sobie w ewidencję wyposażenia 2. Chyba mogą 3. Nie musisz zakładać drugiego internetu, korzystaj z tego na ojca, ale wtedy kosztów netów nie odliczasz sobie jeśli będzie na kpir. Bo jak na ryczałcie to kosztów nie odliczasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×